اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

طرح تفصیلی شهر خرم‌دره ابلاغ شد

مدیر کل دفتر فنی، ترافیک و حمل و نقل استانداری زنجان از ابلاغ طرح تفصیلی شهر خرم‌دره خبر داد.

طرح تفصیلی شهر خرم‌دره ابلاغ شد

اسرافیل نیازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ابلاغ طرح تفصیلی شهر خرم‌دره اظهار کرد: پس از تصویب طرح تفصیلی خرم‌دره در کمیسیون ماده 5 قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، این طرح توسط استاندار برای اجرا ابلاغ شد.

 مدیر کل دفتر فنی، ترافیک و حمل و نقل استانداری زنجان افزود: بررسی این طرح و تصویب آن جلسات متعدد کارشناسی و مدیریتی را سپری کرده و زمان‌بر بود.

وی گفت: طرح تفصیلی، عبارت از طرحی است که بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع شهر، نحوه استفاده از زمین‌های شهری در سطح محلات مختلف شهر و موقعیت و مساحت دقیق زمین برای هر یک از آنها، وضع دقیق و تفصیلی شبکه عبور و مرور و میزان تراکم جمعیت و تراکم ساختمانی در واحدهای شهری تدوین شده است.

نیازی افزود: همچنین اولویت‌های مربوط به مناطق بهسازی و نوسازی، توسعه و حل مشکلات شهری و موقعیت همه عوامل مختلف شهری در این طرح مشخص می‌شود.

طرح تفصیلی شامل نقشه‌های کاربری اراضی، شبکه‌های ارتباطی، مساحت‌ها، سرانه‌ها، معیارها و ضوابط دقیق و اجرایی طرح جامع شهر که پیش از تهیه طرح تفصیلی تهیه شده و به تصویب مراجع رسمی رسیده است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول