اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رونمایی از ۲۰ عنوان نمایش عروسکی و سرود در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی از برگزاری مهرواره‌های استانی و رونمایی از ۲۰ عنوان نمایش عروسکی و سرود تولید شده در مراکز کانون پرورش فکری استان خبر داد.

رونمایی از ۲۰ عنوان نمایش عروسکی و سرود در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی بینش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در حال حاضر تولید ۱۰ عنوان نمایش عروسکی و ۱۰ عنوان سرود در موضوعات و مضامین مختلف در تعدادی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آخرین مراحل تولید خود را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه  این آثار در اوایل دی‌ماه سال‌جاری همزمان با برگزاری مهرواره‌های استانی رونمایی می‌شود، افزود: مهرواره استانی سرود ۵ دی‌ماه و مهرواره استانی نمایش عروسکی ۱۲ دی‌ماه در تبریز برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان، مشارکت کودکان و نوجوانان در فعالیت‌های فرهنگی هنری تقویت فرهنگ کارگروهی، آموزش غیرمستقیم مفاهیم تربیتی و ایجاد فضای با نشاط و جذاب برای کودکان و نوجوانان را از مهم‌ترین اهداف تولید این آثار و برگزاری مهرواره‌های استانی عنوان کرد.

بینش اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده این آثار از بهمن‌ماه سال‌جاری و در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به روی صحنه می‌روند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول