اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نامه سرگشاده رئیس سابق ورزش همگانی به وزیر ورزش؛ مهندسی انتخابات قطعی است+سند

رئیس سابق ورزش همگانی با ارسال نامه ای به وزیر ورزش و جوانان ضمن اعلام کناره گیری از انتخابات تاکید کرد که مهندسی در انتخابات قطعی است.

نامه سرگشاده رئیس سابق ورزش همگانی به وزیر ورزش؛ مهندسی انتخابات قطعی است+سند

به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت ورزش و جوانان چند ماه پیش در یک تصمیم دیرهنگام، تصمیم به تغییرات در فدراسیون ورزش های همگانی گرفت و با پایان دوره مدیریت علی مجدآرا رئیس چند ساله، خیلی سریع مقدمات تغییرات را اجرایی کرد. افشین ملایی مدیرکل ورزش همگانی وزارت ورزش به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شد. با پایان دوره شش ماه سرپرستی ملایی، احمد گواری جای او را گرفت و ثبت نام از کاندیداهای انتخابات این فدراسیون آغاز شد.

پس از مهلت 10 روزه قانونی ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون ورزش های همگانی و ثبت نام 28 نفر برای احراز پست ریاست فدراسیون، سوابق مدیریتی و مدارک 9 نفر از نامزدها به شرح زیر تائید و جهت گزینش نهایی توسط مراجع ذیصلاح ارسال شد:‌

فاطمه ابوالقاسمی،‌ ولی الله شجاع پوریان، رضا شجیع، افشین ملایی، محمدرضا اسد، فرهاد نیکوخصال، محمد بابایی، مهدی حیدری و عباسعلی اکبری.

نکته جالب عدم تایید مدارک علی مجدآرا رئیس سابق این فدراسیون است که نشان می دهد وزارت ورزش علاقه ای به حضور مجدد وی ندارد. آذین ساکی دبیر مجمع انتخابات فدراسیون ورزش های همگانی تاکید کرد در خصوص علی مجدآرا، رئیس سابق نیز می بایست مدارک مثبته اشتغال به کار ایشان احراز شود که تا کنون نیز نشده است.

در همین راستا علی مجدرآرا رئیس سابق فدراسیون ورزش‌های همگانی، در اعتراض به رفتار وزارت ورزش و جوانان از حضور در انتخابات رسما انصراف داد.

مجدآرا با انتشار نامه ای سرگشاده و مشتمل بر کناره‌گیری رسمی خود از حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های همگانی را اعلام کرد.

مجدآرا در این نامه‌ای به وزیر ورزش تاکید کرد تاکید کرد که مهندسی در انتخابات قطعی است و به دلیل در انتخابات شرکت نمی‌کند.

 

در متن نامه مجدآرا می خوانیم:

1- ابتدا تاکید نموده‌ام که در انتخابات شرکت نخواهم کرد لیکن برابر مقررات با مدارک مستدل ثبت‌نام نمودم تا همه متوجه شوند مهندسی انتخابات فدراسیون همگانی قطعی است.

2- اکنون که به حول و قوه الهی افراد صاحب نظری در مراحل مختلف تایید شده‌اند، اینجانب با توجه به موارد ذیل از شرکت در انتخابات کناره‌گیری نموده و رجاء واثق دارم فدراسیون به اهلش واگذار خواهد شد.

الف: کدام کاندیدا تاکنون گواهی مبنی بر اینکه 4 سال آینده نباید بازنشسته شود، را ارائه داده است؟

ب: کدام کاندیدا تاکنون غیر از گواهی و مدارکی که اینجانب ارائه دادم، مورد دیگری ارائه داده است؟

ج: کدام کاندیدا را از ابتدای تحویل مدارک  و قبل از بررسی هیأت رسیدگی به مدارک به صورت رسمی عدم تایید نموده‌اند؟

د: و در آخر با تصویب اساسنامه جدید در هیأت دولت و اضافه نمودن تبصره بدون مشورت در حوزه همگانی منبعد انتخابات این فدراسیون انتصابی لیکن از طریق اضافه نمودن افراد مورد نظر وزارت انتخابات انجام می‌پذیرد.

علی مجد آرا

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول