اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مسؤولان اجرایی کاری نکنند که مردم وادار به تجمع شوند

معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: مسؤولان اجرایی نباید کاری کنند که مردم وادار به تجمع شوند، رضایتمندی مردم بسیار ارزشمند است و باید در دستور کار قرار گیرد.

مسؤولان اجرایی کاری نکنند که مردم وادار به تجمع شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوانسار، حجت‌الاسلام هادی صادقی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار اظهار کرد: دین، ودیعه‌ و گوهر گران‌بهایی است که برای حفظ آن باید امانت‌دار خوبی باشیم.

معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: امروز در شرایطی به سر می‌بریم که مردم و مستضعفان سرنوشت خود را به دست گرفتند و این یک منت الهی است.

وی تصریح کرد: شهدا جان خود را نثار حفظ نظام کردند و به عنوان یک امانت‌دار باید در حفظ نظام تلاش مجاهدانه انجام دهیم، در دوران زندگی ما امامی شجاع و بصیر بود که نهضتی مهیا و مردم را آگاه کرد تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و مقام معظم رهبری نیز در این برهه با شجاعت تمام در برابر ظالمان ایستادگی می‌کند.

حجت‌الاسلام صادقی افزود: در جریان آشوب اغتشاشگران، با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری تمام برنامه‌ریزی آمریکا، آل‌سعود و صهیونیست‌ها به سرعت شکست خورد.

معاون فرهنگی قوه قضائیه افزود: آشوب نتیجه عدم مدیریت مسؤولان بود که نتوانستند گرانی را مهار کنند، مسؤولان اجرایی نباید کاری کنند که مردم وادار به تجمع شوند.

وی تصریح کرد: اگر مسؤولان رضایتمندی مردم را حاصل کنند در کارها موفق می‌شوند، رضایتمندی مردم بسیار ارزشمند است و باید در دستور کار مسؤولان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام صادقی با بیان اینکه باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشیم، گفت: دستگاه قضایی تحولاتی را دنبال می‌کند و مردم بدانند که قوه قضائیه محکم و استوار در برابر ظلم ایستادگی و مسیر اجرای عدالت را دنبال می‌کند.

معاون فرهنگی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: حمایت رهبری از دولت‌ها به منزله این نیست که از ضعف‌های دولت چشم پوشی می‌کند بلکه همواره برای رفاه و آسایش مردم به دولت‌ها تذکر داده است.

وی با بیان اینکه دادگستری از لحاظ امکانات، بودجه و نیروی انسانی ضعیف است، گفت: برای 17 میلیون پرونده تشکیل شده در دادگستری‌ها حداقل 24 هزار قاضی نیاز است در حالی 12 هزار قاضی در کشور داریم یعنی هر قاضی به طور متوسط دو برابر استاندار کار می‌کند که آثاری منفی به دنبال دارد.

معاون فرهنگی قوه قضائیه با اشاره به اینکه فرایندهایی که در آیین دادرسی وجود دارد منجر به این شده که پرونده‌ها طی چند مرحله انجام ‌شود، اظهار داشت: دستگاه قضایی برای اصلاح قوانین از طریق دولت پیگیر است تا سرعت و دقت بیشتر شود.

انتهای پیام/63071/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول