اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کبدی استان سمنان؛ مستعد شکوفایی، نیازمند حمایت

ورزش کبدی در استان سمنان مستعد شکوفایی و رشد هر چه بیشتر بوده و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت است.

کبدی استان سمنان؛ مستعد شکوفایی، نیازمند حمایت

خبرگزاری فارس سمنان- گروه ورزشی: استان سمنان از ظرفیت‌های خوبی در رشته کبدی برخوردار است و این امر اخیراً نیز در مجمع سالانه هیأت کبدی استان با حضور رئیس فدراسیون کبدی، ورزشکاران و مربیان این رشته ورزشی مورد تأکید قرار گرفت.

ورزش کبدی در استان سمنان مستعد شکوفایی و رشد هر چه بیشتر بوده و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان باید از ورزشکاران این بخش بیشتر حمایت کند.

نشانه‌های رشد کبدی در استان سمنان

عباس اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی در همین زمینه، با اشاره به توسعه ورزش کبدی در استان سمنان اظهار کرد: عوامل متعددی چون افزایش ورزشکاران سازمان‌یافته و شناسایی مستعدان ورزشی در این رشته نشانگر رشد کبدی در استان سمنان است.

وی با بیان اینکه استراتژی بین‌المللی ما ورود کبدی به المپیک است، ادامه داد: لازمه توسعه و موفقیت در هر بخشی، تأمین نیازهاست؛ اما با ارتقای سطح دیدگاه‌ها نیز می‌توان به اهداف عالی دست یافت.

امروز همه باید کمک کنند تا ورزش کبدی در استان سمنان بیش از گذشته خود را نشان دهد

رئیس فدراسیون کبدی با اشاره به میزبانی کبدی در کیش و ضرورت بهره‌وری همه‌جانبه از این میزبانی‌ها گفت: این میزبانی که به‌صورت شایسته برگزار شد و علاوه بر اینکه نشانگر امنیت کشور ما بود، ظرفیتی برای بهره‌برداری سیاسی محسوب می‌شد و به لحاظ مدیریتی هم ثابت شد که در جایگاه خوبی هستیم.

اورسجی گفت: امروز همه باید کمک کنند تا ورزش کبدی در استان سمنان بیش از گذشته خود را نشان دهد.

کبدی در سمنان نوپا نیست

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان هم با اشاره به اینکه کبدی در سمنان نوپا نیست و قدمتی دیرینه دارد، ادامه داد: مدتی در ورزش کبدی با رکود مواجه بودیم که با تلاش‌های صورت گرفته، مجدداً این ورزش احیا شد.

محسن ایزدبخش افزود: کبدی در اکثر شهرهای استان سمنان فعال است و فعالیت‌ها به‌صورت هدفمند پیگیری می‌شود.

وی از آمادگی استان سمنان برای برگزاری اردوی کبدی خبر داد و گفت: استان سمنان به لحاظ بافت کویری و وضع جغرافیایی، ورزشکاران مقاومی را در این بخش پرورش داده و برگزاری این اردوها نیز تأثیر زیادی در توسعه این رشته ورزشی در استان دارد.

کبدی در سمنان نوپا نیست و قدمتی دیرینه دارد

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به استقبال کم دو شهرستان دامغان و آرادان از ورزش کبدی اظهار کرد: برای فعالیت هیأت این دو شهرستان ورود خواهیم کرد.

افتتاح ۲ خانه کبدی تا پایان سال

رئیس هیأت کبدی استان سمنان هم به فعالیت‌ها و اقدامات این رشته ورزشی در استان اشاره و اظهار کرد: در سطوح مختلف در حال استعدادیابی هستیم و این برنامه در بخش‌های کارگری، دانش‌آموزی و دانشجویی و بقیه قشرهای جامعه پیگیری می‌شود.

سیدمحمد شاهمیری افزود: ارتقای کلاس‌های مربیگری و داوری از دیگر اهداف و برنامه‌های این هیأت کبدی استان سمنان است.

اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان باید از سطح «شعار» و «حرف» خارج شده و به «اقدام» و «حمایت» برای رشد ورزش کبدی بیشتر توجه کند

وی از افتتاح دو خانه کبدی تا پایان سال در استان سمنان خبر داد و افزود: مرکز استان باید سالن اختصاصی داشته باشد و با اعلام آمادگی و تشریح ظرفیت‌های موجود، برای این مهم برنامه‌ریزی خواهد شد.

رئیس هیأت کبدی استان سمنان به عدم استقبال دو شهرستان استان سمنان از ورزش کبدی خاطرنشان کرد: دلیل این امر، تغییر زودهنگام مدیران ورزش شهرستان‌هاست و باثباتی که اخیراً پیش‌آمده، ورزش کبدی در این شهرستان هم فعال می‌شود.

لزوم خروج از سطح «شعار» و «حرف»

به گزارش فارس؛ استان سمنان 500 ورزشکار سازمان‌یافته کبدی دارد و این عدد می‌تواند به‌خوبی افزایش یابد.

استعدادیابی یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در ورزش کبدی استان سمنان و در سطح مدارس به آن توجه شود.

اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان هم باید از سطح «شعار» و «حرف» خارج شده و به «اقدام» و «حمایت» برای رشد ورزش کبدی بیشتر توجه کند.

انتهای پیام/74034/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول