اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نجات سه نفر از زیر آوار ساختمان در حال احداث در قزوین

مدیر منطقه دو عملیاتی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین از حادثه آوار ساختمان در حال احداث در خیابان عبیدزاکانی در مجاورت حمام قجر و نجات سه نفر در بعدازظهر امروز خبر داد.

نجات سه نفر از زیر آوار ساختمان در حال احداث در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ حمیدرضا ململی مدیر منطقه دو عملیاتی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین اظهار کرد: در ساعت۱۵ و ۹ دقیقه بعدازظهر امروز حادثه آوار یک باب ساختمان در حال احداث به سامانه ۱۲۵ اعلام که بلافاصله سه تیم عملیاتی از ایستگاههای۲،۶و۷ به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که دیوار ساختمان در حال ساخت که به عمق یک و نیم متر خاک برداری شده بود به یکباره دچار ریزش شده است.

ململی بیان کرد: در یک عملیات طاقت فرسا دو نفر که در زیر آوار بودند زنده از زیرآوار خارج شدند.

مدیر منطقه دوعملیاتی سازمان آتش نشانی قزوین ادامه داد: با خارج کردن مصدومان مشخص شد که یک نفر از کارگران در داخل چاه محبوس شده است که با سرعت عمل آتش نشانان محل قرار گرفتن چاه مشخص و این فرد هم زنده اما مصدوم از زیرآوار خارج شد.

ململی خاطرنشان کرد: مصدومان حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل‌ شدند.

وی از مالکان ساختمان‌ها خواست هنگام هرگونه عملیات ساختمانی به ویژه در بافت های فرسوده با نظارت پیمانکاران و مهندسان ساختمانی این اقدامات فنی را انجام دهند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول