اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

فینال گرندپری تکواندو| شکست هادی پور مقابل کره جنوبی/ آرمین برای رده بندی فردا مبارزه خواهد کرد

آرمین هادی پور نماینده وزن 58- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان در نیمه نهایی مقابل نماینده کره جنوبی شکست خورد.

فینال گرندپری تکواندو| شکست هادی پور مقابل کره جنوبی/ آرمین برای رده بندی فردا مبارزه خواهد کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فینال مسابقات گرندپری 2019 از فردا امروز جمعه، پانزدهم آذرماه با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان و در مجموعه ورزشی دینامو مسکو آغاز شده و این مسابقات به مدت دو روز پیگیری خواهد شد. تیم ملی تکواندو مردان کشورمان با ترکیب آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

وزن 58- کیلوگرم مردان:

آرمین هادی پور در نخستین مبارزه به مصاف کاما مصطفی از سنگال رفت و این دیدار با نتیجه 13 بر 4 به سود نماینده کشورمان تمام شد. این تکواندوکار سنگالی دارنده مدال برنز بازی های آفریقا 2019 و نایب قهرمانی آفریقا 2018 است. هادی پور در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم به مصاف براگانسا هوگوپوش پرتغالی رفت و این دیدار با نتیجه 14 بر 2 به سود نماینده کشورمان پایان یافت. آرمین با این پیروزی به نیمه نهایی راه یافت. این تکواندوکار پرتغالی مدال برنز قهرمانی جهان 2019، مدال نقره بازی های یونیورسیاد 2017 و قهرمانی اروپا 2016 را در کارنامه خود دارد. هادی پور در نیمه نهایی این مسابقات به مصاف نماینده کره جنوبی رفت و این دیدار در راند اول با نتیجه یک برصفر به سود حریف کره‌ای تمام شد.  راند دوم این مبارزه نیز با نتیجه 7 بر 5 به سود تکواندوکار حریف تمام شد. در راند سوم این مبارزه 21 بر 11 به سود نماینده کره جنوبی به پایان رسید و هادی پور بازنده این دیدار بود. وی باید فردا در رده بندی برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

وزن ۸۰ +کیلوگرم مردان:

سجاد مردانی نماینده وزن چهارم المپیک کشورمان در نخستین مبارزه موفق شد کارلوس سانسورس از کشور مکزیک را 11 بر 10 شکست دهد. سانسورس مکزیکی نایب قهرمان جهان 2019 و دارنده مدال برنز بازی های پن امریکن است. مردانی در ادامه به مصاف نماینده کوبا رفت و راند اول این مبارزه با نتیجه 5 بر صفر تمام شد. در راند دوم نیز این دیدار با نتیجه تساوی 8 بر 8 به پایان رسید. راند سوم 19 بر 12 به سود مردانی تمام شد و سجاد به نیمه نهایی راه یافت. در نیمه نهایی مردانی به مصاف عیسی اف(آذربایجان) خواهد رفت.
 

وزن 68- کیلوگرم مردان:

در ادامه مسابقات میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم میرهاشم نیز به مصاف سی محمد کتبی (بلژیک)دارنده مدال نقره بازی‌های یونیورسیاد 2019، برنز گرندپری 2018 و ... رفت و این دیدار با نتیجه 16 بر 1 به سود میرهاشم به پایان رسید. نماینده بلژیک در پایان راند دوم انصراف خود را از ادامه مبارزه اعلام کرد. میرهاشم دور دوم باید به مصاف جواد آچاب از کشور بلژیک رفت و این دیدار 16 بر یک به سود میرهاشم تمام شد. وی در نیمه نهایی باید به مصاف دای هون لی(کره جنوبی) خواهد رفت.

در همین وزن سروش احمدی دیگر نماینده وزن دوم در آن سوی جدول و در اولین مبارزه به مصاف خاویر پرز پولو اسپانیایی قهرمان اروپا 2019، نایب قهرمان جهان 2019 و... رفت و این دیدار در راند اول با نتیجه 11 بر 2 به سود احمدی تمام شد.  راند دوم این دیدار نیز با نتیجه 17 بر 6 به سود هوگوپوش اسپانیایی تمام شد. در پایان راند سوم این دیدار با نتیجه 23 بر 16 به سود نماینده اسپانیا تمام شد و احمدی خیلی زود از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری است. وحید عبدالهی و محمد علی بسحاق به عنوان مربی کنار این تیم حضور دارند.

رقابت های فینال گرندپری 8G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28.80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد. همچنین 6000، 3000 و 1000 دلار جایزه نقدی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول