اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حمایت قاطع شورای شهر از باعثی

اعضای شورای شهر بندرعباس با حضور در تمرینات تیم فوتبال شهرداری حمایت خود را از سرمربی بومی این تیم اعلام کردند.

حمایت قاطع شورای شهر از باعثی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در جریان تمرینات تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در زمین نخل، تعدادی از اعضا شورای شهر با حضور در این تمرینات ضمن حمایت از سرمربی بومی و جدید این تیم، جهت هرگونه همکاری لازم اعلام آمادگی کردند.

فیصل دانش، بلارک و اسماعیل بواشه سه عضو شورای شهر بودند که ضمن حضور در تمرینات و دیدار با مسؤولین این تیم با محمد رحیمی مدیر فنی، سرمربی، سرپرست و بازیکنان گفت و گو کردند.

در این دیدار مشکلات و کمبودهای تیم فوتبال از سوی کادر فنی و بازیکنان به اعضا شورا انتقال داده شد تا نسبت به رفع آن از سوی باشگاه اقدامات لازم صورت گیرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با ابراز خوشحالی از حضور اعضا شورای شهر در تمرینات این تیم، خواستار نگاه ویژه شورای شهر، شهردار و باشگاه نسبت به بازیکنان و برطرف کردن کاستی‌ها در مسیر حرکت این تیم در ادامه لیگ شد.

ابراهیم باعثی حضور اعضا شورای شهر را مایه دلگرمی و نگاه ویژه آنان نسبت به این تیم برشمرد و گفت: امیدواریم با حمایت های شما بتوانیم روند رو به رشد این تیم را حفظ کنیم و در نهایت با برنامه ریزی بهتر بتوانیم در نیم فصل دوم جبران نتایج ضعیف که تا هفته هشتم کسب کرده بود را بکنیم.

در ادامه اعضا شورای شهر به همراه مدیر فنی و کادر فنی در جمع بازیکنان حاضر شدند و ضمن تاکید بر حمایت قاطع از سرمربی بومی این تیم از تلاشهای بازیکنان نیز تقدیر کردند.

فیصل دانش با اعلام اینکه وجود این تیم مایه دلگرمی و انگیزه جوانان این استان است افزود: وظیفه خود می دانیم از شما که در راه موفقیت این تیم تلاش می‌کنید حمایت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: شما بازیکنان بصورت حرفه ای وقت و زمان خود را برای این تیم گذاشته اید پس باید شرایط برای شما هم بصورت حرفه ای فراهم شود تا با خیال راحت و تمرکز کامل به تمرینات بپردازید.

عضو هیات رییسه شورای شهر بندرعباس در ادامه گفت: قطعا از این به بعد وقت بیشتری برای این تیم خواهیم گذاشت و حتما بصورت منظم در تمرینات و در جمع شما حاضر خواهیم شد تا بتوانیم مشکلات شما را رصد و در جهت برطرف کردن آن گام برداریم.

اسماعیل بواشه هم در ادامه با بیان اینکه خوشحالیم که این تیم توانسته با مربی بومی خود در دو بازی گذشته نتایج خوبی کسب کند افزود: این امر نشان داد که مربیان بومی از ظرفیت، انگیزه و توان بالایی برخوردارند که می‌توانند باعث موفقیت این تیم شود.

وی با تاکید بر اینکه نگاه رییس شورای شهر هم بر حمایت از کادر بومی است، خاطر نشان کرد: سیاست رییس و اعضا شورا کمک به این تیم است و شهردار و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری را موظف به برطرف کردن مشکلات شما می‌دانند.

بواشه تغییرات جدید در کادر فنی این تیم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: همانطور که در دو بازی گذشته موفق بودید حتما در دیدارهای آینده هم روند موفقیت را ادامه خواهید داد و شرایط خود را در جدول بهبود خواهید بخشید.

در این دیدار بازیکنان و کادر فنی مهم‌ترین خواسته خود را پرداخت مطالبات سال‌های گذشته و درصدی از قراردادهای این فصل ذکر کردند.

محمد رحیمی مدیر فنی این تیم هم ضمن تقدیر از حضور اعضا شورای شهر در تمرینات این تیم افزود: حضور شما باعث دلگرمی بیشتر کادر فنی و بازیکنان خواهد شد و امیدواریم با حضور شما مشکلات تیم هم هر چه زودتر برطرف شود.

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در ابتدای این فصل قصد تمدید قرارداد سرمربی فصل قبل خود یعنی آرش برهانی را داشت که با مخالفت اعضا شورای شهر و طرفداران این تیم مواجه شد و در نهایت با فشارهای زیاد، مسؤولین شهرداری،سنجری را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند.

اما این پایان ماجرا نبود و سرمربی این تیم کمتر از دو هفته از آغاز به کار خود، عطای ماندن را به لقایش بخشید و از این تیم جدا شد تا خورشیدی یک شبه هدایت نارنجی پوشان را بر عهده بگیرد.

تیم فوتبال شهرداری با هدایت خورشیدی بسیار زود به مشکل خورد و تنها با گذشت هشت هفته و کسب نتایج بسیار ضعیف، با اخراج سرمربی خود مواجه شد تا مسؤولین این تیم ابراهیم باعثی، مربی بومی را جایگزین وی کنند.

باعثی هم طی دو دیداری که هدایت نارنجی پوشان را بر عهده داشته است صاحب دو برد شد در حالی که این تیم تا پایان هفته هشتم فقط چهار امتیاز کسب کرده بود و با کسب شش امتیاز دو بازی گذشته جمع امتیازات خود را به عدد 10 رساند تا همچنان در قعر جدول جای داشته باشد.

اعضا شورای شهر که از همان ابتدای فصل موافق حضور یک مربی بومی در راس کادر فنی این تیم بودند حالا با روی کار آمدن ابراهیم باعثی با حضور در تمرینات این تیم حمایت قاطع خود را از وی و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری اعلام کردند.

این تیم در هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور دوشنبه همین هفته در گچساران به مصاف نفت و گاز این شهر می‌رود.

انتهای پیام/88049

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول