اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ثبت‌نام ۲۶ داوطلب در حوزه انتخابیه رامسر، تنکابن و عباس‌آباد برای کرسی بهارستان

ثبت‌نام ۲۶ نفر جهت کاندیداتوری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامسر، تنکابن و عباس‌آباد ثبت‌نام کردند و با توجه به داشتن یک کرسی مجلس در این حوزه باید دید تا ساعات باقیمانده اوضاع ثبت‌نام به چه صورت خواهد بود.

ثبت‌نام ۲۶ داوطلب در حوزه انتخابیه رامسر، تنکابن و عباس‌آباد برای کرسی بهارستان

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان رامسر، درحالی که کمتر از 6 ساعت به پایان ثبت‌نام کاندیداتوری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقیمانده است تعداد ۲۶ نفر برای این نمایندگی ثبت‌نام کردند.

 علی شمس رئیس اسبق حراست کشور که در دوره‌های گذشته نیز سابقه کاندیداتوری مجلس را داشت در اولین ساعات شروع ثبت‌نام با حضور در فرمانداری تنکابن نام خود را همانند دوره گذشته به عنوان اولین کاندیدا نمایندگی مجلس حوزه انتخابی تنکابن رامسر عباس آباد ثبت کرد که شمس دارای مدرک کارشناسی علوم‌سیاسی و ارشد مدیریت دولتی است.

نصرالله نصیری اشکوری کارشناس ارشد ژئوپولیتیک دومین فرد بود که در نخستین ساعات شروع ثبت‌نام، با حضور در فرمانداری تنکابن برای کاندیداتوری مجلس ثبت‌نام کرد.

نصیری چهره‌ای جدید در رقابت‌های انتخاباتی است که از ماه‌های گذشته در فضای مجازی آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات اعلام کرده بود.

هادی شیرزاد فرزند سردار شهید موسی شیرزاد که متولد سال ۶۱ بوده و هدف خود را کمک کردن به مردم به‌خصوص جوانان اعلام کرد از دیگر افراد برای کاندیداتوری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که دانشجو دکتری فیزیولوژی ورزش است.

دومین روز ثبت نام کاندیداتوری انتخابات مجلس در فرمانداری شهرستان تنکابن با ثبت‌نام بازنشسته سپاه دنبال شد، محمد‌رضا پورتقی، بازنشسته سپاه پاسداران و یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

در ادامه آقایان محمد‌رضا پورتقی، سلمان‌جور ابراهیمان و امیر رفعتی، امینعلی نصیری مدیرعامل شرکت راه نصر شمال و سید ابراهیم هاشمی فرماندار اسبق شهرستان‌های تنکابن و عباس آباد از ثبت‌نام کنندگان کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بودند.

محمد ولی امین یاوری، فوق لیسانس در رشته تاریخ اهل منطقه میرزاکوچک‌خان رامسر، کارمند مجلس شورای اسلامی است که در سومین روز از مهلت قانونی اقدام به ثبت‌نام کاندیداتوری مجلس در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس‌آباد کرد.

در چهارمین روز از مهلت قانونی ثبت‌نام کاندیداهای مجلس در حوزه انتخابیه تنکابن ، رامسر و عباس آباد نیز نصرت رحمان زاده متولد ۱۳۴۸، اهل تنکابن و فعال در شرکت‌های حسابداری و سید غفار وهابی شهردار اسبق ناحیه چهار منطقه ۱۱ تهران و معاون بهره‌برداری ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو جهت انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عبا‌س‌آباد ثبت‌نام کرد.

در پنجمین روز از مهلت قانونی ثبت‌نام کاندیداهای مجلس در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس‌آباد نیز شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده فعلی مجلس با حضور در فرمانداری تنکابن اعلام کاندیداتوری و ثبت نام خود را نهایی کرد.

وی سابقه نمایندگی میان دوره و یک دوره کامل نمایندگی را دارد و دور گذشته با حمایت اصلا‌ح‌طلبان و قرار گرفتن در لیست امید رای دو برابری نسبت به نفر دوم‌ را کسب کرده بود. ( ۴۶۵۲۷ رای و ۳۴درصد آرا)

غفور کریمی دکتری علوم رفتاری و مدیریت برنامه‌ریزی و محمد حسین عبدالهیان کارمند شهرداری تهران، رستم زرودی فرماندار اسبق رامسر که در دوره گذشته با ۱۶۹۰۵ رای و ۱۲ درصد آرا نفر چهارم انتخابات شده بود نیز از دیگر ثبت‌نام کنندگان بودند که با حضور در فرمانداری تنکابن ثبت‌نام خود را نهایی کرد.

رضا شاهمرادی‌مقدم که دوره گذشته نیز کاندیدا حوزه انتخابی تنکابن رامسر عباس‌آباد شده بود، آناهیتا شیرودی فرزند امیر سرلشکر خلبان شهید علی‌اکبر شیرودی، غلامرضا مشایخی فرماندار اسبق شهرستان تنکابن و همچنین تعداد افراد دیگری نیز با حضور در فرمانداری تنکابن اعلام کاندیداتوری و ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

گفتنی است، مشایخی دوره گذشته با ۱۸۵۰۰ رای و ۱۳ درصد آرا پس از شریعت‌نژاد و شمس نفر سوم شده بود.

در روز جمعه نیز سه نفر ثبت‌نام کردند و همچنین افرادی نیز سر زبان‌ها هستند که باید دید تا آخرین ساعات امروز که روز آخر ثبت‌نام کاندیداتوری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است اقدام به این کار می‌کنند و یا کناره‌گیری خواهند کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول