اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای پویش ثبت‌نام ۱۴۰۰۰ حامی کودکان نیازمند در سمنان

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از اجرای پویش ثبت‌نام ۱۴ هزار حامی کودکان و نوجوانان نیازمند در این استان خبر داد.

اجرای پویش ثبت‌نام ۱۴۰۰۰ حامی کودکان نیازمند در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، محمد قوسی اظهار کرد: سه هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان نیازمند در استان سمنان شناسایی شده‌اند و تحت حمایت قرار گرفته‌اند که نیاز به کمک مالی و حامی دارند و برای حمایت از آنها به یاری ۱۴ هزار حامی نیاز است.

وی با بیان اینکه با ثبت‌نام و پرداخت ماهانه مبلغ پنج هزار تومان و یا هر مبلغ دلخواه دیگر می‌توانید در این پویش شرکت کنید، تصریح کرد: این پویش تا پایان سال در کشور برای ثبت‌نام یک میلیون نفر حامی هدف‌گذاری شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان افزود: ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰ ۳۳۳۳ ۲۳، پایگاه اینترنتی www.ekram.emdad.ir و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) از روش‌های ثبت‌نام در این طرح است.

تسهیل واریز وجه به‌ حساب فرزندان محسنین ​

قوسی با بیان اینکه روش‌های جدید واریز کمک‌های حامیان به حساب فرزندان معنوی تسهیل‌ یافته است، به تشریح این روش‌های واریز وجه پرداخت.

وی اضافه کرد: حامیان اکرام محسنین معمولاً از روش‌های پرداخت ابراز نارضایتی داشتند که در اقدامی جدید روش پرداخت برای حامیان نیک‌اندیش تسهیل شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان مزیت روش جدید را نمایش نام فرزند در صورتی‌ که فرد، حامی یک فرزند باشد، اشاره کرد گفت: هنگام واریز وجه، نام فرزند مشخص می‌شود.

قوسی با بیان اینکه در روش جدید چندین راه آسان برای پرداخت وجود دارد، تأکید کرد: برای هر فرزند شماره کارت ۱۶ رقمی اعلام می‌شود تا با مراجعه به تمام خودپردازهای عضو شتاب قابل واریز باشد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، در اپلیکیشن‌های موبایلی سکه، آپ و بله نیز بستر لازم برای واریز کمک به‌ حساب حامیان امکان‌پذیر شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول