اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تور گردشگران فرانسوی و انگلیسی، وارد سیستان و بلوچستان شدند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: تور گردشگران فرانسوی و انگلیسی، وارد سیستان و بلوچستان شده و از موزه منطقه ای جنوب شرق کشور در زاهدان بازدید کردند.

تور گردشگران فرانسوی و انگلیسی، وارد سیستان و بلوچستان شدند

مجتبی میرحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: تور گردشگران فرانسوی و انگلیسی، وارد سیستان و بلوچستان شده و از موزه منطقه ای جنوب شرق کشور در زاهدان بازدید کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان افزود: این گروه ۱۰ نفره از جاذبه های شهرستان های زاهدان، نیمروز، زابل و هامون بازدید کردند و با ایجاد کمپ در بیابان لوت یک شب را در این منطقه سپری کردند.

این مسئول در ادامه بیان کرد: جغرافیای گردشگری دنیا تغییر کرده و گردشگران از مقاصد تکراری خسته شده اند و دنبال مقاصد جدید و ناشناخته هستند.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان از این حیث دارای ویژگی های ممتازی است و باعث شده گردشگران برای کشف ناشناخته های این سرزمین با جاذبه های متنوع، به سیستان و بلوچستان سفر کنند.

میرحسینی اذعان کرد: حضور این گردشگران اثرات زیادی در رشد اقتصادی و اشتغال پایدار دارد و باید در شرایط فعلی با تابلوی راهنمای گردشگری به سمت توسعه حرکت کنیم چرا که گردشگری مهمترین صنعت و بزرگترین پدیده اجتماعی قرن ۲۱ است.

گفتنی است؛ گردشگران فرانسوی و انگلیسی فردا به سمت تفتان و پس از آن به سمت ایرانشهر و چابهار حرکت میکنند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول