اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

2 گزینه خزانه‌داری کمیته ملی المپیک چه کسانی هستند؟

2 گزینه خزانه‌داری کمیته ملی المپیک از سوی صالحی‌امیری به خزانه‌داری کل کشور معرفی شده‌اند.

2 گزینه خزانه‌داری کمیته ملی المپیک چه کسانی هستند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک و معرفی دبیرکل و خزانه‌دار از سوی رئیس کمیته، کیکاووس سعیدی به عنوان دبیرکل معرفی و قرار شد گزینه‌های خزانه‌داری از سوی سیدرضا صالحی‌امیری مورد بررسی قرار بگیرند.

با رفتن شاهرخ شهنازی، کیکاووس سعیدی به عنوان سرپرست دبیرکلی معرفی شد. برای معرفی دبیرکل گزینه‌های زیادی مدنظر صالحی‌امیری بودند اما در نهایت اعضای هیات اجرایی با بررسی این گزینه‌ها، به کیکاووس سعیدی رای دادند تا این بار رئیس کمیته گزینه‌های خزانه‌داری را مورد بررسی قرار دهد.

صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک هفته گذشته در نشست خبری خود خبر دبیرکلی سعیدی را اعلام اما تاکید کرد تا زمان معرفی خزانه‌دار امکان ابلاغ رسمی وجود ندارد. با این حال 2 گزینه از وزارت ورزش برای خزانه‌داری مد نظر صالحی‌امیری است.

حسن میرمحمدی رئیس اداره دریافت و پرداخت ذی‌حسابی و حسن رفعتی معاون ذی‌حسابی وزارت ورزش هستند که برای این پست در نظر گرفته شده‌اند. از 5 معاون ذی‌حسابی وزارت ورزش 3 معاون از دارایی می‌آید که یکی از آنها رفعتی است و این احتمال وجود دارد وی به عنوان خزانه‌دار معرفی شود.

2 گزینه از سوی کمیته ملی المپیک به خزانه‌داری کل کشور معرفی شده‌اند و باید دید از بین آنها چه کسی معرفی می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول