اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مردم از مجلس و دولت «تَکراری» خسته‌ شده‌اند

دبیرکل جبهه ایستادگی با تاکید بر اینکه شفافیت مدیران و مسئولان باید در تمامی اقدامات و عملکردهایشان روشن باشد خاطرنشان کرد: مدیران دولتی و مجلسی باید هزینه های خود را شفاف کرده و درباره عملکردشان پاسخگوی ملت باشند.

مردم از مجلس و دولت «تَکراری» خسته‌ شده‌اند

عبدالحسین روح‌الامینی دبیرکل جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، پس از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات  مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: شفافیت نه تنها در عرصه هزینه‌های تبلیغاتی امری واجب است بلکه در عرصه عملکرد هم بسیار ضروری است. 

وی افزود: افرادی که داعیه‌دار کارنامه سیاسی هستند، موضوع شفافیت را باید در معرض دید مردم قرار دهند که بخش‌های مختلف دولت،‌ مجلس و دیگر ارکان باید در این زمینه فعال باشند. 

دبیرکل جبهه ایستادگی خاطرنشان کرد: سیاسیون و مسئولان و مدیران باید شفافیت در تمامی امورات خود را برای مردم اجرایی کنند ضمن اینکه باید این شفافیت در گفتار،‌ عملکرد و مسئولیت‌ها در اولویت باشند. 

روح‌الامینی خاطرنشان کرد: مدیران باید نسبت به رفتارها و مسئولیت‌هایی که برعهده‌شان بوده پاسخگو باشد و در مقابل نقدها با شفافیت‌ عملکردشان را توضیح دهند. 

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید درباره افرادی که از آنها حمایت و پشتیبانی کرده‌اند و بر همین اساس مردم به آنها اعتماد کرده و رای داده اند پاسخگو باشند.

دبیرکل جبهه ایستادگی درمورد انتقادات مقام معظم رهبری از مجلس دهم و در میدان‌ نبودن این مجلس خاطرنشان کرد: اگر به حوادث اغتشاشات بنزینی توجه کنیم متوجه می‌شویم که مجلس چند سالی است که اختیاراتی را به دولت داده است و در طول 5 تا 6 سال اخیر براساس قانون برنامه ششم توسعه پارلمان این اختیار را به قوه مجریه داده است اما متاسفانه دولت به هر دلیلی از اجرای این قانون سر باز زده است. 

وی افزود: باید مجلس با نظارت ویژه بر عملکرد دولت  پیش از اجرای سهمیه‌بندی بنزین درمورد عدم اجرای این قانون از دولت پاسخ می‌خواست و همچنین باید پاسخگوی عملکرد خود در قبال اینکه چرا چنین اختیاری را به دولت داده است می‌بود. 

دبیرکل جبهه ایستادگی گفت: متاسفانه مجلس با رودربایستی با دولت و همچنین رودربایستی دولت با مجلس کاری کردند که آسیب‌ها و خسارت‌های فراوانی به مردم و کشور وارد شده است. 

وی گفت: تاوان عدم ایفای وظیفه مجلس نسبت به دولت و دولت نسبت به مجلس را مردم داده‌اند. 

روح‌الامینی تصریح کرد: مجلس دهم در بعد نظارت به شدت ضعیف بوده است.

دبیرکل جبهه ایستادگی خاطرنشان کرد: من همگام با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی وارد انتخابات اسفند ماه شدم و هیچگونه داعیه فردی ندارم و هرگونه این ائتلاف تصمیم گرفت من در خدمت آنها خواهم بود ضمن اینکه در صورتی که در لیست نهایی این شورا نباشم از این لیست انصراف داده و از افراد و اسامی آن حمایت خواهم کرد ضمن اینکه تا شب انتخابات اسفند ماه در خدمت این شورای ائتلاف خو اهم بود. 

وی گفت: برای نجات مردم از مجلس تکراری و نجات مردم از دست دولت تکراری و فریادرسی مردم وارد انتخابات اسفند ماه شدم و از هیچ کمک و تلاشی در این مسیر فروگذار نخواهم کرد ضمن اینکه از اعتبار و آبرویم نیز برای ملت بزرگ ایران استفاده خواهم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول