اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اجرای 3000 پروژه در شرکت توزیع نیروی برق تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از در دست اجرا بودن 2959 پروژه با اعتباری بالغ بر 166 میلیارد تومان خبر داد.

اجرای 3000 پروژه در شرکت توزیع نیروی برق تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عادل کاظمی به بیان نکاتی در رابطه با وضعیت عملکردی و تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت پرداخت و ابراز امیدواری کرد با ایجاد روحیه‌ای مضاعف و انگیزه‌ای بیشتر در جهت تحقق کامل اهداف حرکت کنیم و تا پایان سال رکوردهای مناسبی را در زمینه‌ خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه به ثبت برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 2959 پروژه با اعتباری بالغ بر 166 میلیارد تومان شامل پروژه‌های انتقالی از سال پیش و اهدایی و سرمایه‌ای و ساختمانی در مراحل مختلف اجرا قرار دارند، ادامه داد: از تعداد کل پروژه‌ها، 1080 پروژه با اعتبار حدود 43 میلیارد تومان از منابع داخلی شرکت پایان یافته است و تعداد 721 پروژه با اعتبار حدود 18 میلیارد تومان از محل نیرورسانی و اهدایی به پایان رسیده است و باقی پروژه‌ها با متوسط پیشرفت فیزیکی 32 درصد در مراحل مختلف اجرا قرار دارند.

ساختمان اداری ستاد؛ در مراحل پایانی فاز یک

به گفته‌ی وی؛ ساختمان اداری ستاد با همت همکاران در مراحل پایانی فاز یک (گودبرداری و اجرای سازه نگهبان) قرار دارد و تا پایان ماه جاری، فاز دوم پروژه شامل احداث سازه ساختمان به پیمانکار واگذار خواهد شد.

کاظمی در تشریح دیگر اقدامات شرکت گفت: پروژه‌ جایگزینی سیم مسی با کابل خودنگهدار دو روستا خاتمه یافته است و 50 کیلومتر شبکه نیز به پیمانکاران واگذار شده است و عملیات اجرایی آنها آغاز شده است و برای 150 کیلومتر بعدی نیز در مرحله‌ی تعیین پیمانکار است. خرید کابل فاز اخیر نیز انجام شده و از هفته‌ی آینده بتدریج تحویل خواهد شد و با اجرای این پروژه‌ها طول شبکه‌ی کابل خودنگهدار شرکت از حدود 650 کیلومتر به حدود 1000 کیلومتر افزایش خواهد یافت.

وی یادآور شد: عملا" طی 6 ماه حدود پنجاه درصد عملکرد شرکت در یک بازه‌ زمانی کوتاه به انجام خواهد رسید و حجم شبکه‌ی خودنگهدار از کل شبکه‌ی فشار ضعیف به نسبت یک ششم خواهد رسید .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه قرارداد ارتقای نرم‌افزار اسکادا مبادله شده است و ظرف دو ماه آینده اقدامات آن انجام خواهد شد، افزود: خرید دستگاه اُلتراسونیک به منظور نشت‌یابی و عیب‌یابی شبکه و خرید پهباد جهت بازدید از خطوط و تاسیسات توزیع در حال انجام است.

اجرای طرح قبض سبز؛ در مرحله‌ تثبیت

کاظمی تصریح کرد: با وجود محدودیت‌های بوجود آمده از سوی شهرداری، با احداث تعداد 27 دستگاه پست هوایی در مناطق مختلف کمک شایانی به عبور موفق از پیک شد. همچنین اجرای طرح قبض سبز با وجود مشکلات به انجام رسید و در مرحله‌ی تثبیت طرح می‌باشد.

وی یادآور شد: با وجود محدودیت‌های مالی و نقدینگی، همکاران پشتیبانی توانستند نیازمندی‌های پروژه‌ها را بخوبی به انجام برسانند و کمبود اساسی وجود ندارد و میدان برای عوامل اجرایی وجود دارد تا با سرعت پروژه‌ها را اجرا کرده و پایان بخشند.

جایگاه مناسب شرکت در منطقه در طرح‌های چاوش و سیما

کاظمی اظهار داشت: در طرح چاوش (اصلاح ولتاژ شبکه) و طرح سیما (شاخص‌‌های عملکردی شرکت‌های توزیع) نیز در منطقه، شرکت توزیع نیروی برق تبریز دارای جایگاه مناسبی است.

وی از در دست احداث بودن ساختمان پست‌ها برای تعدادی از مجتمع‌های مسکونی که طی سنوات گذشته از برق کارگاهی برای تامین برق ساکنین بهره‌گیری می‌کردند خبر داد و گفت: طی روزهای گذشته با همت امور نوسازی سه پست مجتمع برای این منظور تجهیز شد.

خریداری، نصب و بهره‌برداری سه هزار دستگاه چراغ  LED

وی از خریداری، نصب و بهره‌برداری سه هزار دستگاه چراغ  LED معادل 100 کیلومتر شبکه روشنایی در مناطق مختلف خبر داد اظهار داشت: به‌زودی اولین پست حوضچه‌ای شرکت تامین و تجهیزات در سرای دودری بازار نصب و بهره برداری خواهد شد.

به گفته‌ی وی؛ برای اولین بار طی سال‌های اخیر، پیمانکاران PM(تعمیرات پیشگیرانه) فعالیت مناسب‌تری داشته‌‌اند و عملکردشان دارای پیشرفت فیزیکی قابل قبول است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به اینکه نگهداشت روشنایی معابر با همت همکاران از وضعیت مناسبی برخوردار است، گفت: اصلاح ساختار سازمانی شرکت با کار سخت و پرمشقت همکاران به سرانجام رسید و پس از تایید در هیئت مدیره در حال سپری کردن مراحل تصویب مجمع است و امیدواریم در یک بازه‌ی زمانی منطقی بتوانیم تجدید سازماندهی را مطابق با ساختار جدید انجام دهیم.

وی بیان کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده در مرکز شهر تبریز برای تغذیه‌ی پست‌های فوق توزیع با مشارکت همکاران، اجرای کابل‌کشی در مسیر مناسبی قرار گرفته است و امید است تا پایان سال به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با یادآوری اینکه شرکت در مرحله تمدید و اخذ گواهینامه ایزو 9000 است، خاطرنشان شد: در رابطه با شهرک‌های صنعتی واقع در حوزه‌ی عملیاتی شرکت با حضور معاون انرژی وزیر نیرو و معاون برنامه ریزی شرکت توانیر تصمیم‌گیری های مناسبی انجام شد و برون‌رفتی از مشکلات و موانع بعمل آمد.

کاظمی سپری کردن تابستانی بدون خاموشی را در حوزه‌ شرکت و در دوره‌ی پیک بار از افتخارات و خدمات مهم شرکت دانست و گفت: با وجود افزایش مشترکان، امسال با اتخاذ تدابیر و مدیریت درست مصرف توانستیم در گروه شرکت‌های هم‌تراز، رتبه‌ی دوم را کسب کنیم.

تامین 10 هزار دستگاه کنتور جایگزین

وی همچنین از تامین تعداد 10 هزار دستگاه کنتور برای جایگزینی کنتورهای معیوب و خطادار خبر داد و افزود: در بخش نخست 3000 دستگاه کنتور وارد شرکت شده و 7000 دستگاه نیز طی سه ماه آتی بصورت تدریجی تحویل داده خواهند شد.

وی در پایان این گزارش عملکرد خاطرنشان شد: موارد ذکر شده بخشی از توفیقات شرکت در زمینه‌های مختلف است و این توفیقات در سایه تلاش و همت کارکنان، مدیران و معاونان و نیروهای شرکتی و پیمانکاران و ... بدست آمده و انتظار دارم تمام ارکان شرکت با انگیزه و امیدی دو چندان و با سرعتی بالا در جهت پیشبرد برنامه‌ها و اهداف شرکت گام بردارند و قطعا همدلی، وفاق و همبستگی بین کارکنان، مدیران و معاونان ضامن موفقیت و تعالی شرکت است.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول