اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پورغلامی: صحبتی با منشا نداشتیم و فیلمی ندیدیم/ بازیکنان پرسپولیس هماهنگ‌تر شده‌اند

مربی تیم گل گهر سیرجان گفت: برای بازی با پرسپولیس تمهیداتی داریم و می‌خواهیم با دست پر از میدان این مسابقه خارج شویم.

پورغلامی: صحبتی با منشا نداشتیم و فیلمی ندیدیم/ بازیکنان پرسپولیس هماهنگ‌تر شده‌اند

فرهاد پورغلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط حال حاضر گل‌گهر اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. در بازی‌هایی که انجام می‌دهیم بازیکنان عملکرد خوبی دارند. تیم به خوبی خلق موقعیت می‌کند و فرصت‌های خوبی به دست می‌آوریم اما در بحث گل زدن باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. زحماتی که بازیکنان می‌کشند، فوق‌العاده است اما این زحمت‌ها باید تبدیل به گلزنی و برد شوند. مشغول کار روی همین موضوع هستیم وبه امید خدا این اتفاق خواهد افتاد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است تیم گل‌گهر با دو بازیکن خارجی تقویت شود، تصریح کرد: قرار است دو بازیکن بیایند، آنها را تست کنیم و پس از آن در موردشان اظهارنظر کنیم. جزییاتی از این بازیکنان و زمان حضور آن‌ها نمی‌دانم اما آنطور که شنیده‌ام دو بازیکن آفریقایی هستند که در پست مهاجم بازی می‌کنند.

مربی تیم گل‌گهر در خصوص اینکه در برخی رسانه‌ها مطرح شد که گادوین منشا مهاجم اسبق تیم‌های پرسپولیس و استقلال مورد توجه کادر فنی این تیم قرار گرفته است، گفت: نمی‌دانم این خبرها از کجا می‌آید، صحبتی با منشا نداشته‌ایم. در بحث منشا نبوده‌ایم و فیلمی هم از این بازیکن ندیده‌ایم.جزییاتی از این مسئله نمی‌دانم و شاید بهتر باشد از خود آقای جلالی سؤال کنید.

وی در مورد اینکه گل‌گهر برای بازی مقابل پرسپولیس بازیکن مصدوم دارد، اظهار داشت: خدا را شکر بازیکنان مصدوم ما آماده شده‌اند و به احتمال زیاد برای بازی با پرسپولیس همه نفرات‌مان را در اختیار خواهیم داشت.

پورغلامی در مورد بازی این هفته گل‌گهر مقابل پرسپولیس افزود: فیلم‌های چند بازی اخیر این تیم را دیده‌ایم. بازیکنان این تیم هماهنگ تر شده‌اند و در حال حاضر فوتبال هماهنگ‌تری را به نمایش می‌گذارند. آن‌ها خواسته‌های کادرفنی جدید را بهتر اجرا می‌کنند اما ما هم تمهیداتی برای بازی مقابل آنها داریم. تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و برای بازی این تیم آماده می‌شویم.

مربی گل‌گهر ادامه داد: می‌دانیم که بازی سختی داریم اما گل‌گهر هستیم و می‌آییم که بازی خودمان را انجام دهیم. تلاش می‌کنیم که از میدان این مسابقه با دست پر خارج شویم. تیم ما بازی خوبی را به نمایش می‌گذارد. در بازی‌ مقابل شهرخودرو یا نفت مسجدسلیمان بچه‌های ما تلاش خیلی خوبی در زمین انجام دادند و می‌توانستیم به گل هم برسیم. به هرحال باید روی زدن ضربات آخر بیشتر تمرکز کنیم و امیدواریم در بازی این هفته از این نظر موفقیت خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول