اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

قطعا باید در مدیریت کشور از ایده های جوانان استفاده کنیم

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: قطعا باید در مدیریت کشور و تصمیم گیری‌ها از ایده‌های جوانان و دانشجویان استفاده کنیم.

قطعا باید در مدیریت کشور از ایده های جوانان استفاده کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، حسین توکلی کجانی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در مراسم گرامیداشت شهدای دانشجو که با حضور معاون فرهنگی وزارت علوم و جمعی از دانشجویان بر سر مزار سه شهید دانشجوی ۱۶ آذر در آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) برگزار شد، اظهار کرد: شهدای دانشجو همیشه به عنوان یکی از اصول استکبارستیزی در همه مراحل کشور نقش داشتند و به عنوان الگوی انقلاب بودند. 

وی با بیان اینکه همه اقشار مردم در پیروزی انقلاب نقش داشتند، یادآور شد: شهدای دانشجو در دهه ۳۰ شهید شدند و ما به واسطه ایثارگری‌های این شهدا و فعالیت‌ها و ازخودگذشتگی همه اقشار مردم در دهه ۵۰ به موفقیت رسیدیم و تلاش همه عزیزان به ثمر نشست. 

سرپرست فرمانداری ری با بیان اینکه باید یاد شهدا را به عنوان یک اصل در امور فرهنگی و مذهبی قرار دهیم، ادامه داد: چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و امروز یاد تمام کسانی را که در راه موفقیت نظام جمهوری اسلامی نقش ایفا کرده اند، گرامی می‌داریم و جوانان نیز باید با الگو قرار دادن شهدا، راه آن‌ها را ادامه دهند.

توکلی با اشاره به اتفاقات اخیر بیان کرد: با توجه به نقطه علمی و سیاسی دانشجویان، کمترین اتفاقات را در حوزه دانشجویی داشتیم و این نشان از تدبیر این قشر است که نتوانستند از ناحیه دانشجویان آسیبی به کشور بزنند. 

وی با تأکید بر اینکه باید با وحدت و همفکری مسائل و موضوعات دانشگاه‌ها را پیش ببریم، تصریح کرد: قطعا باید در مدیریت کشور و در کارهای علمی جوانان و دانشجویان را مدنظر داشته باشیم و در تصمیم‌گیری‌ها از ایده‌های آن‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/گ/پ/س۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول