اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

احتمال اکثریت یافتن اصولگرایان در مجلس آینده با توجه به اوضاع کشور وجود دارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره ترکیب مجلس بعدی گفت: با توجه به اوضاع و احوال کشور احتمال اینکه اصولگرایان بیشترین تعداد را در مجلس داشته باشند، وجود دارد.

احتمال اکثریت یافتن اصولگرایان در مجلس آینده با توجه به اوضاع کشور وجود دارد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز پس از حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور و ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران گفت: حضورم در انتخابات به اصرار آیت‌الله موحدی کرمانی بود. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: صبح امروز آیت‌الله موحدی کرمانی با بنده تماس گرفت و اصرار بلیغ کرد که بنده در انتخابات شرکت کنم و بنده هم برای مجلس خبرگان و همچنین مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام می‌کنم.

وی افزود: البته بنده عذر خود را به آیت الله موحدی کرمانی گفتم و تاکید کردم که بنده عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هستم  اما ایشان بسیار اصرار کرد و کوتاه نیامد و نهایتا بنا را بر این گذاشتیم که آیت الله موحدی کرمانی استخاره کند و استخار کرد که استخاره خوب آمد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: البته مجددا پس از ساعاتی با ایشان تماس گرفتم که بنده را معاف بدارد، اما گفتند که شما حتما در انتخابات ثبت نام کنید و اگر خواستید بعدا می توانید انصراف دهید. به هر حال بنده بر اساس تکلیفی که ایشان گفتند، آمدم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا پایداری ها و جریان اصلی اصولگرایان در این انتخابات به ائتلاف می رسند، افزود: احتمال اینکه به ائتلاف برسند بسیار افزایش پیدا کرده است و در صورتی که جریان انقلابی فقط یک لیست بدهند، بهتر است و هر مقدار که لیست ها افزایش پیدا کند، موجب می شود که آرا تقسیم شود.

مصباحی مقدم درباره نظرش در مورد حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات مجلس گفت: بنده موافقم و این حضور را مثبت می‌دانم.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا قالیباف رئیس بعدی مجلس می‌شود؟ اظهار داشت: نمی توانم از الان پیش بینی کنم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره ترکیب مجلس بعدی گفت: با توجه به اوضاع و احوال سیاسی کشور احتمال اینکه جریان انقلابی و اصولگرا بیشترین تعداد را در مجلس داشته باشند، وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول