اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

ویرایش در سامانه ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن از 20 آذر امکان‌پذیر است

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ویرایش در سامانه ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن از ساعت 8 صبح 20 آذر آغاز شده و تا ساعت 20 روز پنج‌شنبه 21 آذر ادامه دارد.

ویرایش در سامانه ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن از 20 آذر امکان‌پذیر است

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص گلایه برخی فرهنگیان مبنی بر عدم امکان ویرایش در سامانه ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن، اظهار کرد: ویرایش در سامانه ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 20 آذر آغاز می‌شود و تا ساعت 20 روز پنج‌شنبه 21 آذر ادامه دارد؛ البته در این زمان امکان ثبت‌نام نیز وجود دارد. 

وی ادامه داد: برخی از فرهنگیان در سامانه‌های استانی ثبت‌نام کرده‌اند و ما این اطلاعات را از استان‌ها دریافت کرده‌ایم، اما اعلام کرده‌ایم برای اینکه مشکلی پیش نیاید و اسم کسی جا نیفتد، امکان ثبت‌نام برای این گروه و کسانی که هنوز ثبت‌نام نکرده‌اند، در سامانه متمرکز فرهنگیان فاقد مسکن وجود دارد. 

کریمی‌فر در خصوص افرادی که برخی مدارک خود را در هنگام ثبت‌نام همراه ندارند، گفت: قبل از ثبت‌نام، اطلاعات لازم را اعلام کرده‌ایم، اما اگر فرهنگی در طول ثبت‌نام متوجه شد که برخی اطلاعات را همراه ندارد، می‌تواند قبل از آنکه نام‌نویسی‌اش را ثبت کند، از سامانه خارج شده و زمانی که اطلاعاتش را داشت، دوباره ثبت‌نام کند، ولی اگر ثبت‌نام صورت گرفت و کد رهگیری را دریافت کرد و بعد متوجه شد که برخی اطلاعات کامل نبوده یا اشتباه است، می‌تواند در زمان ویرایش که از روز چهارشنبه آغاز می‌شود، اطلاعات را اصلاح کند. 

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: گروه‌های هدف در تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی مشخص شده است، اما اعلام کرده‌ایم که تمام فرهنگیان فاقد مسکن ثبت‌نام کنند که در صورتی که سقف اجازه بدهد، آنها نیز تحت پوشش قرار گیرند.

به گزارش فارس، ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن از صبح روز 14 آدر در سامانه maskan.medu.ir آغاز شد؛ متقاضی و افراد تحت تکفل وی باید فاقد زمین یا واحد مسکونی باشند و تاکنون از هیچ‌یک از امکانات دولتی مانند زمین، واحد مسکونی، تسهیلات یارانه‌ای خرید و احداث مسکن استفاده نکرده باشند یا به عبارت دیگر فرم «ج» در استعلام از سامانه مربوطه راه و شهرسازی سبز باشد.

متقاضی باید متأهل بوده یا سرپرست خانوار باشد و زنان خودسرپرست مشروط به داشتن 35 سال سن می‌توانند در زمره متقاضیان قرار بگیرند؛ اولویت آموزش و پرورش شامل بانوان فرهنگی سرپرست خانوار، کارکنان شاغل رسمی، پیمانی، قراردادی بالای 20 سال سابقه خدمت، زوجین فرهنگی و  بازنشستگان فرهنگی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول