اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

39 متن پذیرفته شده مرحله بازبینی تئاتر «مونولیو»/ «صدای آهسته برف» در تئاتر مستقل تمدید شد

دبیرخانه هفتمین فستیوال «مونولیو» اسامی ۳۹ متن پذیرفته شده برای حضور در مرحله بازبینی این دوره از جشنواره را اعلام کرد.

39 متن پذیرفته شده مرحله بازبینی تئاتر «مونولیو»/ «صدای آهسته برف» در تئاتر مستقل تمدید شد

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، گروه تئاتر «لیو» ضمن تشکر از تمامی هنرمندانی که متونشان را برای شرکت در هفتمین فستیوال «مونولیو» ارسال کرده‌اند از میان ۳۶۴ عنوان متن، اسامی ۳۹ متن را برای شرکت در بازبینی اعلام می کند.

اسامی آثار پذیرفته شده برای مرحله بازبینی هفتمین فستیوال «مونولیو» به شرح ذیل است:

«بادی پکر» عرفان خلاقی و ماندانا موذپور، «دست نوشته‌ها» پژند سلیمانی، «حمید اسکندری» مجتبی کاتوزیان، «مهارکننده‌های بازجذب سرتونین» بهرنگ بقایی، «زندانی رنگ‌ها» آرزو عادلی، «نامهربونی» آزاده فخری، «مربای به» مهتاب جامعی، «روبروفسکی» رسول پورزند، «بنویس یا ۳ دقیقه و ۲۳ ثانیه مانده به ۶» سید فرشاد هاشمی، «پذیرفتن» احسان آذری، «بدل» آهو امیرصمیمی، «شاخص توده‌ی چربی» محمدرضا رادمند، «من و اژدها» داوود ونداده، «من مرتضی تنها هستم» مهرداد مقیسه

«روزهای اوج یک فوتبالیست محلی» محمدعلی دستان، «دستور پخت قرمه‌سبزی به خط بریل» رزی‌تا میرزایی، «متولد شده درخون» شیما پورسهم‌الدین، «چرا دوست داری مرا به نام خطاب کنی» برکه بذری، «سیاه سفید» بهشاد رسولی، «گالینابلانکا» نیکو بستانی، «هفتمین سفر نارو نشینان بحری» مروارید حقه کاووسی، «شرایط نامطبوع حیات یک گیاه نایاب در فرودگاه سی.دی.جی» افسون پالیزبان، «مرگ و دوشیزه» کیوان الستی و کتایون طلایی، «کندو» مسعود احمدی، «لبخند گلاسکو» حمید پاک‌نیا، «مرگ با تیک سبز» آرش ماهان کیا، «جبهه‌ی غرب»‌ سُندس یگانه

«از راه آراز» فرشاد جعفری، «لیدی در شب مکبث» محسن رهنما، «ایخ لیبی دیخ ماریا» امیر مهدی غرشی، «ماه عسل» احسان عرفانی، «ریشه‌ها عمیق‌اند» مهتاب عسگری، «اسب خوار» ونوشه واحدی، «مونولوگ من: هفت دقیقه سکوته» فرزانه کریم‌پور، «اسلشر» صالح علوی‌زاده، «خداحافظ ساقی/ برزخ یهودا» علی‌سام صادقی، «اُدیسه‌ی آپریل» شیما خزاعی، «دامون» سیدرضا فیض‌بخش و «برگرد» امیرعباسیان

بدیهی است که حضور اسامی اعلام شده در فستیوال قطعی نبوده و منوط به بازبینی مرحله‌ دوم است.بازبینی مرحله‌ دوم بصورت غیر حضوری بوده و هنرمندان باید تا تاریخ ۲۵ دی ماه سال جاری فیلمِ اجرای خود را ارسال کنند. توجه داشته باشید که این تاریخ غیرقابل تمدید است.

راه‌های ارسال فیلم:۱: بصورت فایل به آدرس ایمیل: info@leevtheater.com.۲: بصورت لوح فشرده به آدرس: میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، حد فاصل سرپرست و فریمان، پلاک ۴۴۴، تماشاخانه‌ دیوار چهارم. کد پستی ۱۴۱۶۸۷۳۴۱۳.مسئولیت هرگونه اشکال در فایل‌های فرستاده شده به عهده‌ گروه متقاضی است.مسئولیت برگزاری و بازخوانی متون ارسالی به این دوره از فستیوال نیز به عهده‌ اعضای گروه «لیو-سایه» است.

*«پرواز عمود کبوتر دریایی دودی برفراز آب‌های سرد و معتدل اقیانوس اطلس»

نمایش «پرواز عمود کبوتر دریایی دودی بر فراز آب‌های سرد و معتدل اقیانوس اطلس» به نویسندگی پویا پیرحسینلو و کارگردانی سیما شیبانی از سیزده دی ماه به مدت یک ماه در سالن سپند به روی صحنه می‌رود.

این اثر که پیش از این در سال ۹۵ در پروژه مرکز مطالعاتی قشقایی به مدت ۷ شب اجرا رفت عنوان یکی از پرفروش‌ترین اجراها را به خود اختصاص داد و در همان سال در دوره سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر در بخش ایده‌پردازی و فضاسازی کاندیدای  بهترین اثر در بخش دیگرگونه‌های اجرا شد.

*فراخوان جشنواره اتودهای لرستان ـ ازنا منتشر شد

دبیرخانه هشتمین جشنواره منطقه‌ای اتودهای نمایشی لرستان-ازنا، فراخوان این رویداد هنری را منتشر کرد. بر اساس این فراخوان، هنرمندان عرصه نمایش استان‌های همدان، ایلام، کرمانشاه، مرکزی و لرستان می‌توانند طرح های خود را جهت بررسی به دبیرخانه هشتمین جشنواره منطقه‌ای اتودهای نمایشی ازنا ارسال کنند.

جشنواره اتودهای نمایشی جشنواره‌ای نو و خلاق است و این شیوه اجرایی جشنواره اولین بار در کشور در سال ٨١ به همت هنرمندان تئاتر ازنا برگزار گردید و تاکنون هفت دوره این رویداد به صورت استانی و منطقه‌ای برگزار شده است. 

*«صدای آهسته برف» در تئاتر مستقل تمدید شد

نمایش «صدای آهسته برف» به کارگردانی جابر رمضانی در تئاتر مستقل تهران به مدت یک هفته تمدید شده و تا 22 آذر ماه میزبان علاقه‌مندان است. به این ترتیب اجراهای این نمایش که قرار بود روز جمعه پانزدهم آذرماه به کار خود پایان دهد به مدت یک هفته و تا 22 آذر ماه هر شب در نوبت 22:45 روی صحنه می‌رود.

«صدای آهسته برف» عنوان نمایش برگزیده سال ۹۳ به انتخاب کانون نویسندگان و منتقدان خانه تئاتر را در کارنامه دارد.   این نمایش همچنین اجرا در‌ شهرهای ونیز، ورشو و جورج‌تاون را در کارنامه ثبت کرده و سال 2015 جایزه‌ بزرگ فستیوال ITSELF کشور لهستان را از آن خود کرده است.

محمد صادق ملک، مریم نورمحمدی، کمال کلانتر و مسیح کاظمی در «صدای آهسته برف» ایفای نقش می‌کنند. بهناز جعفری نیز در اجراهای ابتدایی دور دوم نمایش نیز با گروه همراهی کرد.

پیام سعیدی و جابر رمضانی، نویسندگان؛ رها شیرازی، مدیر تولید، دستیارکارگردان و برنامه‌ریز؛ بامداد افشار، طراح صدا؛ پویا پورامین، ساخت موسیقی؛ شیما میرحمیدی، طراح صحنه و لباس؛ میلاد محمدی، مدیر اجرا و دستیار کارگردان؛ احسان نقابت، عکاس و مریم برادران بعنوان طراح گرافیک با این اجرا همراهی می‌کنند.پیش فروش بلیت روز‌های جدید نمایش از امروز (چهارشبه 13 آذرماه) در سایت تیوال آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول