اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آموزشگاه 18 کلاسه زمزم در بندرعباس افتتاح شد

آموزشگاه ۱۸ کلاسه زمزم با مساحت ۱۰ هزار و ۷۲۷ متر مربع با زیربنای دوهزار و ۷۲۷ متر مربع و اعتباری بالغ بر۱۲۰ میلیارد ریال در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

آموزشگاه 18 کلاسه زمزم در بندرعباس افتتاح شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با توجه به رشد جمعیت در شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس و به دنبال آن افزایش جمعیت دانش آموزی این شهرک، نیاز مبرم به احداث فضای آموزشی احساس می‌شد که با کمک مدیرعامل شرکت تاید واتر بندرعباس، مدرسه ۱۸ کلاسه زمزم با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. 

موسی دادی زاده سرخائی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در آئین افتتاح این واحد آموزشی عظیم اظهار داشت: کار احداث دبستان دخترانه زمزم با نیک اندیشی خیر عزیز محمدرضا قائم مقامی در اردیبهشت ماه ۹۸ شروع شد که پس از ۷ ماه تلاش شبانه روزی مدیران تاید واتر و همراهی نوسازی و تجهیز مدارس، امروز شاهد افتتاح این پروژه زیبا و بزرگ هستیم.

وی افزود: این مجموعه آموزشی و پرورشی دارای ساختمان آموزش، آزمایشگاه، سرویس بهداشتی، نمازخانه، بوفه و خانه سرایداری در زمینی به مساحت ۱۰ هزارو ۷۲۷  متربع بنا شده است.

دادی زاده بیان کرد: بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برای ساخت این مدرسه ۱۸ کلاسه هزینه شده است که از محدود مدارس استان هرمزگان است که تمام امکانات و فضای مورد نیاز فعالیت‌های  یک مدرسه به صورتی شکیل دیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان خاطر نشان کرد: بعد از افتتاح پروژه مدرسه ۱۸ کلاسه زمزم، با هدف آموزش فنون عملی، سه کارگاه الکترونیک، مکانیک، ناوبری و عمرانی هنرستان علوم و فنون دریایی ناحیه یک بندرعباس نیز به بهره‌برداری رسید.  

لازم به ذکر است اولین هنرستان علوم و فنون دریایی شهید پایندر واقع در شهرک الهیه بندرعباس با پیگیری این خیرنیک اندیش محمدرضا قائم مقامی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ به بهره‌برداری رسیده بود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول