اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تشکیل ۱۴۴ فقره پرونده در همدان/ گرانفروشی آرایشگاه زنانه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به تشکیل ۱۴۴ فقره پرونده از جریمه ۷۰ میلیون ریالی آرایشگاه گرانفروش در همدان خبر داد.

تشکیل ۱۴۴ فقره پرونده  در همدان/ گرانفروشی آرایشگاه زنانه

علیرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آرایشگاه زنانه در همدان نقره داغ شد اظهار کرد: یک واحد آرایشگری به علت گرانفروش توسط تعزیرات حکومتی همدان ۷۰ میلیون ریال جریمه شد.

وی با اشاره به اینکه تمام واحدهای صنفی از جمله آرایشگاه‌ها ملزم به رعایت قوانین صنفی هستند ورهیچ عذری در این خصوص پذیرفته نیست گفت:  با گزارش‌ ی که ارسال شد متوجه شدیم یک واحد آرایشگاه زنانه در همدان با دریافت وجه اضافه از مشتری مرتکب گرانفروشی در ارائه خدمات شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: پرونده این فرد در هیات بدوی اداره کل تعزیرات حکومتی تشکیل و پس از اجرای تشریفات قانونی واحد صنفی به پرداخت مبلغ ۷۰ میلیون ریال جزای نقدی درحق دولت محکوم شد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۴ فقره پرونده در خصوص آرایشگاه‌های زنانه در سطح استان تشکیل و متهمان به بیش از یک میلیارد ریال جریمه شده‌اند.

وی بیان کرد: مردم هرگونه تخلف آرایشگاه‌ها از حیث گرانفروشی ،تقلب و عدم رعایت مقررات بهداشتی و به کارگیری لوازم آرایشی غیرمجاز را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir اطلاع دهند.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول