اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اولین دستگاه آنژیوگرافی Biplane شمال غرب کشور در تبریز راه‌اندازی شد

رئیس مرکزآموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز گفت: اولین دستگاه آنژیوگرافی Biplane شمال‌غرب کشور در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز راه‌اندازی و اولین بیمار آن پذیرش شد.

اولین دستگاه آنژیوگرافی Biplane شمال غرب کشور در تبریز راه‌اندازی شد

محمد علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: دستگاه آنژیوگرافی مستقر در این مرکز برای اولین بار در نوع خود (BIPLANE) در شمال‌غرب کشور نصب و راه اندازی شده  و به غیر از عروق قلبی تمام اینترونشنهای عروق محیطی و عروق مغزی را می توان با این دستگاه انجام داد. 

وی افزود: با توجه به نیازی که به راه اندازی این دستگاه در تبریز دیده می‌شد با صلاح دید و هماهنگی‌های لازم و پیگیری‌هایی که توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این باره به عمل آمد این دستگاه از یکی از کشور اروپایی خریداری و راه‌اندازی شد. 

رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز ادامه داد: این دستگاه با هزینه‌ای بالغ بر 9 میلیارد تومان خریداری ،نصب و راه اندازی شده است که امیدواریم بخشی از مشکلات بیماران مراجعه کننده را رفع کند.

وی با اشاره به پذیرش اولین بیمار و آنژیوگرافی موفقیت آمیز اضافه کرد: در حال حاضر پذیرش بیماران به صورت دو نوبت صبح و عصر انجام گرفته و امیدواریم بتوانیم بر تعداد بیماران پذیرش شده بی افزاییم.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول