اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بازیکنان با نظر دنیزلی جذب تراکتور شده بودند

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: همه بازیکنان تراکتور با درخواست و نظر مستقیم دنیزلی جذب شده است.

بازیکنان با نظر دنیزلی جذب تراکتور شده بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از دفتر ارتباطات و رسانه باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور،  غلامرضا صادقیان در خصوص جدایی دنیزلی اظهار کرد: پس از زلزله تبریز و مشکلات شخصی آقای دنیزلی، این مربی از نظر روحی به مشکل برخورد و نتوانست روی کارش تمرکز کند. دنیزلی پس از نتایج ضعیف به ما اعلام کرد که می‌خواهد از تراکتور جدا شود که مالک و اعضای هیأت مدیره به‌دلیل تجربیات تلخ سال گذشته، مخالف تغییرات بودند به همین دلیل از آقای دنیزلی خواستیم تا نیم فصل ادامه دهد، اما روی رفتن پافشاری کرد.

وی در خصوص روند یارگیری تراکتور در ابتدا فصل، بیان کرد: ابتدا فصل لیست تمام بازیکنان خارجی که شرایط حضور در تراکتور را داشتند، به دنیزلی اعلام کردیم و ایشان این بازیکنان را اولویت‌بندی کرد. حتی با یک مهاجم شاغل در لیگ هلند هم توافق کرده بودیم که در لحظه‌ آخر از حضور در تراکتور انصراف داد. جالب است، بدانید این بازیکن پس از مذاکره با ما، به یکباره با پیشنهادات تیم‌های ترکیه‌ای مواجه شد و مانع حضورش در ایران شدند.

صادقیان ادامه داد: رزومه بازیکنان زیادی را به همراه آقای دنیزلی مطالعه کرده بودیم و در نهایت ایشان راجع بازیکنان نظر می‌داد. فورچونه را هم دنیزلی انتخاب کرده بود و اینکه چرا از او استفاده نمی‌کرد، برای من هم سوال بود، ولی در مسائل فنی دخالت نمی‌کردم. آقای دنیزلی در بازی‌ها ثبات ترکیبی نداشت و تنوع در تاکتیک، باعث شده بود که بازیکنان پست اصلی خودشان را هم فراموش کنند.

وی در خصوص پرونده استوکس و اروین، یادآور شد: پرونده این بازیکنان مراحل قانونی خود را پشت سر می‌گذراند، تعیین تکلیف مسائل قانونی کمی زمان‌بر بوده و ما زمان ورود و خروج این بازیکنان را به وکیل باشگاه در استانبول تحویل داده‌ایم.

صادقیان خاطرنشان ساخت: جای تعجب دارد که چرا حکم فروزان تاکنون صادر نشده است، از مسوولان درخواست دارم در صدور حکم این بازیکن تعجیل کنند.

وی در خصوص گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده نیمکت تراکتور، متذکر شد: بنده در مورد اسامی مربیان حرف نمی‌زنم، امکان دارد با مربیان داخلی و خارجی مذاکراتی داشته باشیم و این‌ بار به این نتیجه رسیده‌ایم که سرمربی آینده تراکتور فرد جوانی باشد. صحبتی در باره اسامی نشده و مربی جدید از نیم فصل دوم روی کار خواهد آمد.

مدیرعامل تراکتور در خصوص انتخاب شیخ لاری به عنوان سرمربی تیم، اذعان کرد: آقای شیخ لاری طی 6 ماه گذشته کنار تیم بود و با توجه به صحبت‌های انجام شده با بازیکنان، مطمئن هستم که از شرمندگی هواداران بیرون می‌آییم و امروز نیز شاهد بازی خوب از سوی تراکتور خواهیم بود. 

وی در خصوص نقل و انتقالات تراکتور هم اضافه کرد: ضعف تیمی ما مشخص بوده و بازیکنانی در پست دفاع و خط حمله باید جذب تیم شوند و رزومه تعدادی از بازیکنان مطالعه شده و در نقل و انتقالات نیم فصل نفراتی به تیم اضافه خواهند شد.

صادقیان در پایان خاطرنشان ساخت:  متأسفانه از بازیکنان جوان تیم هم در طول این هفته‌ها استفاده نشده است. معتقدم در کنار بازیکنان باتجربه، از جوانان نیز باید استفاده شود.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول