اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انتخاب رئیس هیأت ورزش کارگری چهارمحال و بختیاری/ حمایت از ورزش کارگری در دستورکار قرار گرفت

مجمع انتخابات هیأت ورزش کارگری در چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد و برومند با کسب اکثریت آرا به‌عنوان رئیس هیأت ورزش کارگری استان انتخاب شد.

انتخاب رئیس هیأت ورزش کارگری چهارمحال و بختیاری/ حمایت از ورزش کارگری در دستورکار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پیش از ظهر امروز مجمع انتخابات هیأت ورزش کارگری در چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد؛ برومند با کسب اکثریت آرا به‌عنوان رئیس هیأت ورزش کارگری استان انتخاب شد.

امکانات در حوزه ورزش کارگری در چهارمحال و بختیاری محدود است

حفیظ‌الله فاضلی در این جلسه با بیان اینکه امکانات در حوزه ورزش کارگری در چهارمحال و بختیاری محدود است، گفت: اما در طول این سال‌ها موفقیت‌های بزرگی توسط کارگران در حوزه ورزش کسب شده است؛ حدود 12 تیم ورزشی جامعه کارگری در رقابت‌های ملی حضور داشتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سه مجموعه ورزشی نیمه‌تمام در شهرهای بروجن، شهرکرد و فارسان وجود دارد، اما در این استان حتی یک استخر شنا مختص کارگران وجود ندارد.

وی ارتقای بهره‌وری در واحدهای تولیدی را مستلزم توجه ویژه به ورزش کارگری عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم حمایت ویژه‌ای از ورزش کارگری صورت بگیرد.

حمید کریمی در ادامه این جلسه با بیان اینکه ورزش در جامعه کارگری در گذشته در اولویت ورزش و جوانان نبوده است، گفت: امیدواریم در آینده با فعال شدن هیأت ورزش کارگری شاهد ارتقای ورزش قهرمانی در بین این قشر باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خوشبختانه در ورزش همگانی اقدامات خوبی در استان شکل گرفته است و شاهد افزایش 25 درصدی بیمه ورزشی در استان بودیم.

افتتاح 240 خانه ورزش روستایی در چهارمحال  و بختیاری

وی از افتتاح 240 خانه ورزش روستایی در چهارمحال  و بختیاری خبر داد و عنوان کرد: در سال‌جاری ورزشکاران این استان 1385 مدال رنگارنگ در رقابت‌های ملی و بین‌المللی کسب کردند.

کریمی خاطرنشان کرد: ورزش و جوانان آمادگی کامل برای حمایت از برگزاری مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی جامعه کارگری را دارد؛ همچنین می‌توان اعتباری برای تکمیل زیرساخت‌های ورزشی مجموعه‌های کارگری اختصاص داد.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول