اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مدرسه دخترانه خیرساز در شهرری افتتاح شد

دبیرستان خیرساز هشت کلاسه بانو عفت آهنگری با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در شهرری افتتاح شد.

مدرسه دخترانه خیرساز در شهرری افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در آئین افتتاح مدرسه خیرساز بانو عفت آهنگری در شهرری اظهار کرد: باتوجه به نیازهای منطقه مدرسه هشت کلاسه زنده یاد بانو عفت آهنگری برای مقطع دوره اول متوسطه ساخته شده و برای سال تحصیلی جاری مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 

وی افزود: این دبیرستان در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۸۰ متر مربع و با زیربنای ۹۳۰ مترمربع در دو طبقه ساخته شده که دارای هشت کلاس آموزشی و پنج اتاق اداری است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران بیان کرد: دبیرستان زنده یاد بانو عفت آهنگری ظرفیت ثبت نام برای ۲۵۰ دانش‌آموز را دارد و به امکاناتی مانند نمازخانه، کتابخانه، آزمایشگاه و سایت رایانه‌ای مجهز است. 

شهری با بیان اینکه این مدرسه با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران و علی لاهوتی عضو مجمع خیرین مدرسه ساز کشور ساخته شده، خاطرنشان کرد: اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال برای احداث این مدرسه هزینه شده است که نیمی از آن توسط اداره کل نوسازی و نیمی دیگر توسط مجمع خیرین تأمین شده است.

انتهای پیام/گ/پ/س۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول