اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریالی صندوق‌رفاه دانشجویی برای پرداخت وام شهریه

۸۰۰ میلیارد ریال منابع از محل بازپرداخت وام‌های شهریه دانشجویی به صندوق‌ رفاه دانشجویی پرداخت می‌شود تا صرف پرداخت وام شهریه و سایر پرداخت‌های رفاهی دانشجویی شود.

اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریالی صندوق‌رفاه دانشجویی برای پرداخت وام شهریه

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، در تبصره ۹ بند ب، لایحه پیشنهادی دولت برای بودجه ۹۹ کل کشور، مقرر شد که صد درصد وجوه اداره شده پرداختی از محل بازپرداخت وام‌های شهریه دانشجویی از سال ۸۵ تا ۹۸ تا سقف ۸۰۰ میلیارد ریال به خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود.

وجوه مذکور به صندوق‌های رفاه دانشجویی به عنوان کمک برای افزایش منابع مالی صندوق‌های مزبور اختصاص می‌یابد تا بر اساس اساسنامه مصوب صرف پرداخت وام شهریه به دانشجویان و سایر پرداخت‌های رفاهی دانشجویی شود. 

*پرداخت مازاد هزینه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی در قالب وام 

مازاد هزینه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور نسبت به اعتبارات مندرج در این قانون در قالب وام از طریق صندوق رفاه دانشجویان در اختیار این افراد قرار می‌گیرد، اقساط وام‌های مذکور پس از فراغت از تحصیل و اشتغال به کار افراد پرداخت می‌شود. دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی در اولویت وام هستند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول