اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| قبوض گاز مشترکین در قوچان بر اساس اقلیم یک محاسبه می‌شود

رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی گفت: مطابق آخرین وضعیت اعلام شده از پژوهشکده اقلیم شناسی کشور، شهرستان قوچان در اقلیم یک کشور (سردسیر) قرار دارد و این دسته‌بندی در قبوض مشترکین نیز اعمال می‌شود.

فارس من| قبوض گاز مشترکین در قوچان بر اساس اقلیم یک محاسبه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی «فارس من» سوژه‌ای را تحت عنوان «چرا قوچان با توجه به سرمای شدید آن در منطقه یک گاز شهری مناطق سردسیر قرار نمی‌گیرد» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشته‌اند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار فارس بیان کرد: مطابق آخرین وضعیت اعلام شده از پژوهشکده اقیلم‌شناسی کشور، قوچان در اقلیم یک کشور(سردسیر) قرار دارد و این دسته بندی در قبوض مشترکین شهرستان نیز اعمال می‌شود.

حسن خیراندیش افزود: وضعیت اقلیم آب و هوایی شهرها توسط سازمان هواشناسی کشور و پژوهشکده هواشناسی به ستاد شرکت گاز اعلام، و به صورت یکپارچه در سیستم صورتحساب مشترکین گاز اعمال می‌شود.

وی یادآور شد: شهروندان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه محاسبه گازبهای مصرفی با شماره تلفن ۳۷۰۷۴ مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز خراسان رضوی تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول