اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پاداش 2 میلیارد ریالی برای کسب سهمیه تیمی المپیک/ انتخاب کمک مربی برای تیم ملی تنیس روی میز

سرپرست فدراسون تنیس روی میز از پرداخت پاداش برای کسب سهمیه تیمی المپیک خبر داد.

پاداش 2 میلیارد ریالی برای کسب سهمیه تیمی المپیک/ انتخاب کمک مربی برای تیم ملی تنیس روی میز

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، عصر امروز پس از برگزاری جلسه هیأت رئیسه، بهنام حبیب زاده سرپرست فدراسیون با اشاره به تصمیمات این نشست اظهار داشت: در راستای حمایت و ایجاد انگیزه در بدنه تیم ملی در این جلسه مقرر شده در صورت کسب سهمیه تیمی در مسابقات انتخابی المپیک که بهمن ماه سال جاری در پرتغال برگزار خواهد شد، 2 میلیارد ریال بعنوان پاداش به اعضا و کادرفنی تیم ملی پرداخت گردد.

سرپرست فدراسیون در این باره گفت: با توجه به اهمیت مسابقات انتخابی المپیک در جهت تقویت کادر فنی  و ضرورت آنالیز تیم‌های شرکت کننده در مسابقات انتخابی المپیک ضمن هماهنگی با سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته شده که سرمربی نسبت به معرفی کمک مربی و استفاده از روانشناس اقدام کند. تمام برنامه ریزی‌ها بر این است که با حمایت مادی و معنوی بیشتر، تیم ملی تنیس روی میز با حداکثر توان در این آوردگاه حضور پیدا کند.

وی افزود: امیدواریم که با تلاش و کوشش اعضای تیم و کادر فنی برای اولین بار تیم کامل تنیس روی میز در میدان المپیک حاضر شود و اگر این اتفاق صورت پذیرد، تنیس روی میز سومین ورزش پس از والیبال و بسکتبال خواهد بود که می تواند به صورت تیمی در المپیک شرکت کند و این اتفاق قطعا نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور به شمار خواهد رفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول