اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

حرف آخر آموزش دروس کنکور با جدیدترین تکنولوژی

آموزش خوب برای فرزندان همواره از دغدغه های والدین به شمار می‌رود.

حرف آخر آموزش دروس کنکور با جدیدترین تکنولوژی

آموزش خوب برای فرزندان همواره از دغدغه های والدین به شمار می‌رود. یادگیری با استفاده از روش های کلاسیک و قدیمی همواره بسیار زمان بر و خسته کننده بوده است. در این بین داوطلبان نیز به دنبال یافتن آسان ترین راه آموزش هستند که در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند خود را به صورت کامل برای آزمون کنکور خود آماده کنند. آزمونی که سرنوشت میزان درامد تا محل زندگی را می‌تواند برای آن ها تعیین کند. در زمینه کنکور موسسات فراوانی مشغول به فعالیت هستند اما امروز به شما موسسه حرف آخر را معرفی خواهیم کرد که با سبکی جدید دنیای آموزش را برای داوطلبان کنکوری متحول نموده است.

داوطلبان کنکوری به خصوص افرادی که در نظام جدید یعنی 6-3-3 تحصیل می‌کنند همواره به دنبال آسان ترین و لذت بخش ترین روش های آموزشی هستند که در این بین موسسه حرف آخر برای اولین بار در زمینه کنکور ایران این امکان را در اختیار داوطلبان قرار داده است که جدیدترین سبک آموزشی با استفاده از برترین و مدرنترین روش در دنیا را به داوطلبان کنکوری ارائه دهد. آموزشی متفاوت برای کنکور این بار بر 2 پایه؛ پایه اول شهودی سازی و استفاده از انیمیشن و تصویر سازی در آموزش که با استفاده از آن مطالب به سادگی هرچه تمام وارد نیمکره راست مغز خواهند شد که مدت دوام مطالب در ان چندین برابر بیشتر است و پایه دوم هم استفاده از الگوسازی در آموزش که بر اساس این دو پایه، حرف اخر لذت و راحتی یادگیری برای داوطلب را چند برابر خواهد کرد.

قیمت محصولات حرف آخر به چه صورت می باشد؟

موسسه حرف اخر از با تجربه ترین کادر اساتید برخودار است که آموزش ها و دوره های فراوانی جهت تسلط کامل بر روی نرم افزارهای ساخت انیمیشن جهت شهودی سازی مطالب گذرانده اند و مدت زمان زیادی را صرف ساخت بهترین انیمیشن ها و تبدیل مطالب کتاب درسی به انیمیشن کرده اند. از مثال هایی که می‌توان برای درک تاثیر انیمیشن و شهودی سازی در تدریس آورد اشاره به فیلم هایی است که ممکن است چند سال قبل آن را مشاهده کرده باشید و اکنون نیز صحنه های و قسمت هایی از آن را به یاد دارید و مقایسه آن با کتابی است که مدت زمان نه چندان زیادی آن را مطالعه کرده اید ولی مطالب آن کاملا برایتان کم رنگ شده است. و این تفاوت ماندگاری به دلیل انتقال مطالب شهودی به نیمکره راست مغز است که مدت ماندگاری آن چندین برابر بیبشتر از نیمکره چپ مغز می‌باشد.

 تبدیل مطالب به انیمیشن و تصویر کار بسیار وقت گیر و سنگینی است اما در موسسه حرف آخر و به همت اساتید مجموعه با هدف آسان نمودن یادگیری برای داوطلبان کنکوری از این امکانات استفاده شده است و آموزش به ساده ترین شکل ممکن در اختیار داوطلب قرار خواهد گرفت. اگر به لیست قیمت محصولات حرف آخر مراجعه کنید متوجه می شوید که قیمت هر کدام از محصولات با توجه به عوامل مختلف در نظر گرفته شده است. قیمت پکیج 5 روز با حرف آخر و پکیج محاسبات حرف آخر رایگان می باشد!

ریاضی کنکور را بلد نیستید؟ کافیست 4 عمل اصلی را بلد باشید!

حرف آخر علاوه بر آموزش مطالب با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ایران، صادر کننده آموزش به سایر کشور های جهان نیز می‌باشد و در سایر کشورها از روش پویا نمایی و بهینه سازی زمان در آموزش حرف آخر تقدیر شده است و درخواست استفاده از این نوع روش تدریس مبتنی بر پویانمایی یا شهودی سازی مطالب جهت انتقال مفاهیم به نیمکره راست مغز و استفاده از الگوسازی در عمل آموزش توسط حرف آخر را داشته اند.

از بر ترین محصولات حرف اخر می‌توان به ریاضی استاد منتظری اشاره کرد. داوطلبان کنکور به خصوص بچه های تجربی مشکلات زیادی در درس ریاضی دارند و اکثرا درصدهای پایینی را در کنکور کسب می کنند. همین مسئله باعث می شود تا درصدهای خوب آنان در سایر دروس تحت تاثیر قرار بگیرد و نتوانند به رتبه و رشته مورد علاقه خود برسند.

کاری که عبدالرضا منتظری در ریاضیات انجام داده برای اولین بار است که اتفاق می افتد. آموزش مفاهیم ریاضی با انیمیشن و الگو! شما کافیست 4 عمل اصلی را بلد باشید و با کمترین معلومات می توانید با ریاضی منتظری بالاترین درصد را در کنکور کسب کنید. حتی اگر تا به حال ریاضی نخوانده اید هم می توانید با این سبک تدریس به کسب درصد قابل قبول امیدوار باشید. شما برای شروع می توانید از پکیج مثلثات منتظری استفاده کنید.

فیزیک حرف آخر و خداحافظی با فرمول های سنگین!

پویا نمایی در تمامی دروس مجموعه حرف آخر به چشم میخورد و مختص درس خاصی نیست. در فیزیک حرف آخر نیز پویانمایی به اوج رسیده به طوری که مخاطب می‌تواند تمامی مفاهیم و مطالب سنگین را کاملا درک کند. کل فصل حرکت شناسی را تنها با یک الگو یاد می گیرید. الگوی V-T باعث می شود تا شما تمام تست های حرکت شناسی از هر تیپی را با سرعت تمام حل کنید. همه فصول فیزیک کنکور به همین صورت آموزش داده شده است.

پیمان کامیار مدرس فیزیک حرف آخر بوده و با بیش از 20 سال سابقه نوآوری های فوق العاده ای را برای اولین بار وارد فیزیک کنکور کرده است.

یک خبر خوب برای کنکوری ها! شما می توانید جهت اطمینان بیشتر و بررسی روش های تدریس موسسه، پکیج های محاسبات حرف اخر و 5 روز با حرف آخر را به صورت رایگان دریافت نمایید کافیست به سایت مرکزی موسسه به آدرس https://harfeakharpub.com مراجعه نمایید و مشخصات خود را ثبت کنید.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول