اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مدعى قهرمانى برابر دانشگاه آزاد زانو زد/ پیروزى دانشگاه مقابل قهرمان فصل قبل

فصل جدید رقابت‌هاى لیگ برتر ووشوى باشگاه‌هاى کشور با برترى ارزشمند دانشگاه آزاد بندرعباس برابر پاس ناجا، همراه شد.

مدعى قهرمانى برابر دانشگاه آزاد زانو زد/ پیروزى دانشگاه مقابل قهرمان فصل قبل

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فصل جدید لیگ برتر ووشو از امروز سه‌شنبه ١٩ آذرماه جارى با حضور هشت تیم و در آکادمى ووشو مجموعه ورزشى آزادى تهران آغاز به کار کرد.

تیم‌ها در دو گروه به‌صورت رفت و برگشت به مصاف هم رفتند تا تقریبأ چهره تیم‌هاى راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایى مشخص شود.

در گروه نخست، دانشگاه ‌آزاد بندرعباس، پاس ناجا، هیأت ووشو همدان و هیأت ووشو البرز حضور دارند. در گروه دوم نیز، پارس جنوبى جم، باشگاه مقاومت، هیأت ووشو اصفهان و هیأت ووشو بندر ماهشهر رقابت‌ مى‌کنند.

در حساس‌ترین دیدار امروز، دانشگاه آزاد به مصاف پاس ناجا، مدافع عنوان قهرمانى رفت و در نهایت به برترى ٨ بر ٦ رسید تا شروعى ایده‌آلی داشته باشد.

سانداکاران دانشگاه با هدایت کیوان شیرآقایى و کمک على دهقان در رقابتى سخت و نزدیک ٥ بر ٤ از سد حریفان چغدر و قدرتمند پاس ناجا عبور کردند و تالوکاران نیز به سرمربیگرى علیرضا بهرمن و کمک حسام تشنیزى با مهره‌چینى مؤثر و دقیق ٣ بر ٢ شاگردان غفار امانى مربى کاربلد پاس را شکست دادند.

دانشگاه آزاد در فصل جدید با ترکیبى نو و بهتر از فصل قبل در بازى نخست هفته اول و دوم مقابل پاس ناجا صف‌آرایى کرد که تمامى کارشناسان از این بازى به‌عنوان فینال زودرس یاد مى‌کردند چراکه هر دو تیم به نوعى مدعیان عنوان قهرمانى این فصل محسوب مى‌شوند.

پاس ناجا که عنوان قهرمانى فصل گذشته لیگ برتر ووشو را یدک مى‌کشد به‌دنبال دفاع از عنوان قهرمانى خود در فصل قبل بود که با شکست مقابل دانشگاه آزاد بندرعباس تقریبأ امیدهایش براى قهرمانى فصل جدید کمرنگ شد.

دانشگاه آزاد عصر امروز در هفته دوم لیگ برتر ووشو در یک بازى نچندان حساس و یکطرفه، با نتیجه مقتدرانه ۱۴ بر صفر هیأت ووشو البرز را از پیش رو برداشت و با ٦ امتیاز صدرنشین گروه یک شد.

این پیکارها از ساعت ٩ لغایت ١١ صبح از سیماى ورزش به‌صورت زنده و مستقیم پخش شد.
انتهای پیام/88037

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول