اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

۲ شتاب دهنده حوزه معدن در دانشگاه امیرکبیر آغاز به کار کرد

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برنامه ریزی برای فعالیت ۲ شتاب دهنده حوزه معدنی در این دانشگاه صورت گرفته که اکنون یک شتاب دهنده در برج فناوری این دانشگاه مشغول به فعالیت است.

۲ شتاب دهنده حوزه معدن در دانشگاه امیرکبیر آغاز به کار کرد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حسین حسینی تودشکی در جلسه مشترک دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه دارد در حوزه نوآوری و توسعه آن در زمینه معدن فعالیت های جدی داشته باشد.
وی افزود: براین اساس برنامه ریزی برای فعالیت ۲ شتاب دهنده حوزه معدنی در این دانشگاه صورت گرفته و اکنون یک شتاب دهنده حوزه معدن در برج فناوری این دانشگاه مشغول به فعالیت است.
معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: شتاب دهنده دوم در حوزه معدن نیز قرار است در دومین برج فناوری این دانشگاه که درحال ساخت است راه اندازی شود.
 حسینی تودشکی خاطرنشان کرد: در این شتاب دهنده ها کسب و کارهای مرتبط با حوزه معدن با محوریت توسعه شرکت های دانش بنیان پیگیری خواهد شد.
وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه و تبدیل تحقیقات دانشگاهی به محصول قابل استفاده در جامعه از برنامه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر است بنابراین دانشگاه فعالیت در حوزه معدن را در اولویت خود قرارداده است.
حسینی تودشکی اضافه کرد: موضوع مدرسه کسب و کار میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و اتاق بازرگانی تهران درحال پیگیری است که فضایی  برای این مدرسه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول