اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه بهشتی برای سرمایه‌گذاران است/ امنیت مطلوب برای سرمایه‌گذار فراهم است

استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به این ظرفیت‌ها بالا و همچنین مشوق‌های موجود، کرمانشاه بهشتی برای سرمایه‌گذاران است.

کرمانشاه بهشتی برای سرمایه‌گذاران است/ امنیت مطلوب برای سرمایه‌گذار فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط‌ عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند در دیدار با سفیر ایتالیا به ظرفیت‌های ویژه کرمانشاه در منطقه غرب کشور اشاره کرد و اظهار داشت: جاذبه‌های گردشگری استان به‌عنوان ثروتی عظیم می‌تواند زمینه‌ساز توسعه پایدار شود و همین امر بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران خارجی نیز قرار گرفته است.

استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه ثروتمند و دارای پتانسیل‌ها و قابلیت‌های مناسبی به‌ویژه در حوزه گردشگری است و برای توسعه این بخش سندهای گردشگری تدوین شده است.

وی در ادامه از ظرفیت‌های بخش کشاورزی استان یاد کرد و افزود: امکانات و تسهیلات خوبی در حوزه کشاورزی برای متقاضیان سرمایه‌گذاری با رویکرد تولید محصولات صادرات محور و مورد نیاز بازار عراق فراهم است.

بازوند اظهار داشت: علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه آمریکا، در خیلی از بخش‌های صادارتی نیز پیشرفت داشته‌ایم و می‌توان رشد ٤٥ درصدی صادرات به کشور عراق را ناشی از رونق مناسب تولید داخلی دانست.

استاندار کرمانشاه افزود: ما نگران تحریم آمریکایی‌ها نخواهیم بود و اعلام می‌کنیم در شرایطی با امنیت بالا و ریسک سرمایه‌گذاری پایین، زمینه فعالیت و همکاری مطلوب فراهم است.

جوزپه پرونه، سفیر ایتالیا نیز در این نشست به تمایل و رغبت سرمایه‌گذاران ایتالیایی برای همکاری در ایران اشاره کرد و گفت: از مشارکت صورت گرفته در حوزه تجهیزات و تکنولوژی نیروگاه دالاهو می‌توان به عنوان دلیلی بر اثبات عدم تأثیرگذاری تحریم‌های آمریکا بر روابط مشترک ایران و ایتالیا نام برد.

وی افزود: کرمانشاه بسیار غنی و مطلوب است و ماهم علاوه بر همکاری‌های اقتصادی، در حوزه‌های فرهنگی و تبادل دانش و تجربه نیز با محوریت دانشگاه‌های استان و با همکاری میراث فرهنگی اهتمام و تمایل داریم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول