اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تکلیف سرمربی تفنگ باز هم مشخص نشد/ غیبت شائبه‌برانگیز نایب‌رئیس تیراندازی در نشست‌ها

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی مدت‌هاست در نشست‌های مختلف غیبت دارد و شائبه‌هایی مبنی بر عدم همکاری او به وجود آمده است.

تکلیف سرمربی تفنگ باز هم مشخص نشد/ غیبت شائبه‌برانگیز نایب‌رئیس تیراندازی در نشست‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که کمتر از 8 ماه به بازی‌های المپیک توکیو باقی مانده هنوز خبری از آماده‌‌سازی تیراندازان برای این میدان بزرگ نیست و فدراسیون هم با الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ به توافق نرسیده است.

در نشستی که علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی داشت، اعلام کرد قرارداد الهام هاشمی تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا بوده اما وی تنها گزینه فدراسیون برای هدایت تیم ملی تا المپیک خواهد بود اما غیبت او در نشست خبری زمانی که همه مربیان و حتی اعضای هیات رئیسه هم حضور داشتند، ابهاماتی را به وجود آورد مبنی بر اینکه هاشمی تمایلی برای این همکاری ندارد.

علاوه بر این، در نشستی که مسئولان و کادر فنی فدراسیون تیراندازی با سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو داشتند باز هم الهام هاشمی غایب بود و مشخص نیست بالاخره برنامه فدراسیون برای تیم ملی تیراندازی چیست.

در کنار الهام هاشمی باید به غیبت بدرالملوک کهرنگی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی هم اشاره کرد. وی از حامیان الهام هاشمی بود با توجه به اتفاقاتی که رخ داده، خبری از نایب‌رئیس بانوان در نشست‌ها نیست. کهرنگی سالها به عنوان نایب‌رئیس فدراسیون ووشو فعالیت می‌کرد و با حضور دادگر در تیراندازی، به این فدراسیون آمد اما حالا در هیچ کدام از نشست‌های مسئولان فدراسیون حضور ندارد. وی هم در نشست خبری که دادگر برگزار کرد و هم در جلسه با سرپرست کاروان ایران غایب بود.

این غیبت‌ها شائبه‌هایی را به وجود آورده که شاید کهرنگی هم تمایلی برای ادامه همکاری با تیراندازی ندارد.

باید دید بالاخره رئیس فدراسیون تیراندازی چه برنامه‌ای برای حل مشکل نیروهای خود خواهد داشت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول