اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کسب رتبه برتر صنعت و معدن سمنان در جشنواره کشوری پژوهش

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از کسب رتبه برتر توسط این سازمان در هشتمین جشنواره کشوری آموزش، پژوهش و فناوری خبر داد.

کسب رتبه برتر صنعت و معدن سمنان در جشنواره کشوری پژوهش

مهدی میرکو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از کسب رتبه برتر توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در هشتمین جشنواره کشوری آموزش، پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت برای چهارمین سال متوالی خبر داد.

وی اظهار کرد: بر اساس شاخص‌های ارزیابی و پس از بررسی‌های کارشناسان وزارت متبوع، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان برای چهارمین سال متوالی توانست رتبه نخست و برتر این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن اشاره به شاخص‌های ارزیابی در این جشنواره گفت: اجرای طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ)، دوره‌های آموزشی برای واحدهای صنعتی و معدنی و صنوف، صدور جواز و پروانه فنی و مهندسی، اجرای دوره‌های مربوط به اصناف و بازاریان در حوزه بهداشت و اجرای قانون نظام صنفی، اجرای طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی، پسادکتری صنعتی از شاخص‌های ارزیابی در ششمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت بود.

میرکو اضافه کرد: اجرای موفق طرح‌های پژوهشی واحدهای فنی و مهندسی و همکاری با دانشگاه‌های استان سمنان به‌منظور ارتباط صنعت با دانشگاه، صدور گواهی و پروانه تحقیق و توسعه برای واحدهای صنعتی از مهم‌ترین دلایل کسب رتبه برتر توسط این استان در کشور بوده است.

وی بیان کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته دانشگاه جامع علمی و کاربردی شرکت شیمیایی کلران و شرکت فنی و مهندسی تعاونی هسته دانش‌بنیان فناوران قومس از استان سمنان نیز در این جشنواره در بخش برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت در جذب دانشجو و همچنین ارائه طرح‌های فنی و مهندسی در جهت افزایش بهره‌وری و ارتباط صنعت و دانشگاه عنوان رتبه برتر را کسب کرده‌اند.

به گزارش فارس؛ اختتامیه هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت هفته آینده با حضور مقامات کشوری در تهران برگزار و در این مراسم از دانشگاه‌ها، واحدهای فنی و مهندسی و سازمان‌ها و دستگاه‌های برتر تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول