اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

پورکویر: تلاوت خوبی در مسابقات تونس داشتم/ رقابت قاریان تنگاتنگ است+فیلم

نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن تونس گفت: با توسل به امام رضا (ع) به مسابقات تونس آمدم و تلاوت خوبی در این مسابقات داشتم.

پورکویر: تلاوت خوبی در مسابقات تونس داشتم/ رقابت قاریان تنگاتنگ است+فیلم

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس؛ مسابقات بین‌المللی قران کریم به میزبانی کشور تونس از روز شنبه آغاز شده و حسین پورکویر قاری مشهدی نماینده کشورمان در این رقابت‌ها است.

پورکویر در گفت‌وگو با فارس؛ از تلاوت در این مسابقات خبر داد و گفت: روز یکشنبه ۱۷ آذرماه نوبت تلاوتم بود و باحضور برروی جایگاه تلاوتم را در این رقابت‌ها ارائه کردم.

 

 

با آمادگی به تونس آمدم و تلاوتم خوب بود

وی ادامه داد: به لطف خدا آمادگی مطلوبی برای حضور در این رقابت‌ها داشتم و توانستم تلاوت خوبی ارائه کنم.

پورکویر از اعلام نتایج مسابقات در روز جمعه خبر داد و گفت: رقابت‌ها تا فردا ادامه دارد و روز جمعه آیین اختتامیه برگزار و نتایج اعلام می‌شود.

رقابت قاریان در مسابقات تونس تنگاتنگ است

این قاری مشهدی درخصوص رقبایش در مسابقات بین‌المللی قرآن تونس گفت: امسال ۳۰ کشور در مسابقات تونس حضور دارند و تا کنون نمایندگان کشور‌های مصر، ترکیه، اندونزی، تونس، الجزائر و کویت تلاوت‌های خوبی در صحن مسابقات داشتند و رقابت در رشته تلاوت تنگاتنگ است.

امیدوارم رتبه شایسته‌ای کسب کنم

نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات تونس ادامه داد: با توسل به امام رضا (ع) به این مسابقات آمده‌ام و امیدوارم به لطف خدا و امام رئوف بتوانم رتبه‌ای شایسته نظام اسلامی کسب کنم.

ظاهراً میزبان در رشته حفظ دعوت‌نامه به کشورمان ارسال نکرده است

وی درخصوص عدم حضور نماینده کشورمان در رشته حفظ کل قرآن این رقابت‌ها گفت: مسابقات رشته حفظ کل قرآن درحال برگزاری است و اغلب کشورها در این مسابقات نماینده دارند. جمهوری اسلامی ایران هم تا سال گذشته در مسابقات حفظ نماینده داشت اما ظاهراً امسال دعوت‌نامه‌ای برای اعزام حافظ قرآن از سوی میزبان به کشورمان ارسال نشده است.

به گزارش فارس؛ تاکنون امین پویا، شهید حسن دانش و مهدی شایق موفق به کسب مقام اول این رقابت‌ها در رشته قرائت شده‌اند، همچنین آقایان سیدمحمد کرمانی و محمدحسن موحدی مقام دوم این مسابقات را در کارنامه دارند و محمود نوروزی در این مسابقات سوم شده است. البته در رشته حفظ این مسابقات تاکنون هیچ یک از نمایندگان کشورمان مقامی کسب نکرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول