اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دشمن از دو سال گذشته برای اغتشاش در کشور برنامه‌ریزی کرده بود

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به سوءاستفاده دشمنان از کوچک‌ترین اعتراض‌ها در ایران گفت: اگر بنزین صد تومن هم گران می‌شد، این اتفاقات رخ می‌داد زیر از دو سال گذشته برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند.

دشمن از دو سال گذشته برای اغتشاش در کشور برنامه‌ریزی کرده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: تشویق حضار برای مدیرکل سابق راه و شهرسازی اصفهان بجا بود، اینکه فرد اخلاق را رعایت کند و خیرخواه باشد، ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: «قاری‌ قرآن» هر زمان کاری را شروع کرده به اتمام رسانده و در زمان سقائیان‌نژاد پروژه عظیم و بزرگ میدان امام علی (ع) را به همه دشواری‌هایش به سرانجام رساند؛ وی در اصفهان و قم قدم‌های بسیاری خوبی برداشته است.

وی ادامه داد: خط قاری‌قرآن خط کار است و بدون خط و خطوط سیاسی کار می‌کند و اصلاً به این مسائل توجه ندارد؛ در کشور به مدیران و افرادی نیاز داریم که بدون خط و خطوط سیاسی فقط با هدف کار کردن برای مردم فعالیت کنند.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به حدیثی عنوان کرد: کسی که کاری از امور مسلمین را بر عهده می‌گیرد، سزاوار است که ابتدا خودش را درست کند و اهل کار باشد و بعد زیردستانش را به سمت کار هدایت کند و اگر بخواهد خودش را درست نکند، مثل کسی است که بخواهد سایه شاخه‌ای را راست کند بدون آن که بخواهد خود شاخه را راست کند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان مطرح کرد: افراد به مسؤولان و رؤسای خود نگاه می‌کنند؛ امید است مسؤولان قبلی در راه و شهرسازی مدیران و مسؤولان را تربیت کرده باشند، مسؤولان باید مدیرساز باشند و راه را به زیردستان خود نشان دهند و خودشان کار کنند.

وی افزود: آنقدر که یک مدیر خوب به درد می‌خورد، پول به درد نمی‌خورد؛ در اغتشاشات اخیر فرمانداران خوب ما همان ابتدای صبح جلسه گذاشتند و امور را مدیریت کردند ولی جاهایی که برخی مدیران سست بودند، مشکل داشتیم؛ برخی از فرمانداران جایی بودند که در آن‌جا مشکل داشتند و اکنون هم که به یک شهرستان دیگر آمده‌اند در آن‌جا هم مشکل دارند.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه تدبیر در کار بسیار مهم است و یک مدیر می‌تواند ده‌ها مدیر را به خوبی زیردست خود تربیت کند، گفت: باید طوری عمل شود که هیچ‌گاه دنبال مدیر خوب نگردیم و همیشه مدیران خوبی را تربیت کرده باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بیان کرد: به برخی از قشرهایی که با حمل و نقل ارتباط بیشتری دارند قول‌هایی داده شده که به آن‌ عمل نشده و قرار بود پس از گران شدن بنزین اقداماتی صورت گیرد تا افزایش قیمت ثانویه نداشته باشیم و باید به این قول‌ها عمل شود پیش از آنکه این افراد هم بخواهند اعتراض کنند.

وی در پایان با اشاره به سوءاستفاده دشمنان از کوچکترین اعتراض در ایران اظهار کرد: یک جمع اگر اعتراض کنند، صدها دشمن به آن‌ها اضافه می‌شوند و اگر صد تومن بنزین هم گران می‌شد، این اتفاقات رخ می‌داد زیر از دو سال گذشته برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند.

انتهای پیام/63077/م30/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول