اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کشف ۶۱۰ مورد تخلف اضافه تناژ بار در همدان

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۶۱۰ مورد تخلف اضافه تناژ بار در همدان کشف شده که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

کشف ۶۱۰ مورد تخلف اضافه تناژ بار در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صفر صادقی‌راد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تصادفات جاده‌ای کشور از ابتدای سال تاکنون ۱۱.۵ درصد افزایش داشته است اظهار کرد: تعداد تصادفات جاده‌های همدان در این مدت ۱۴ درصد افزایش داشته است.

وی  افزود: ۶۱۰ مورد تخلف اضافه تناژ بار در همدان کشف شده که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان نیز با بیان اینکه در راهداری هرگونه فعالیتی در زمینه ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی و ماشین‌آلات است اظهار کرد: در تعمیر و نصب تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی ۱۳ هزار و ۶ مورد تعمیر و تجهیز صورت گرفته است.

حمیدرضا پرورشی‌خرم با اشاره به خط‌کشی یک‌هزار کیلومتر از راه‌های استان تصریح کرد: ۴۰ مقطع شیار لرزاننده در نقاط حادثه‌خیز کار شده، ۴۰ مورد اصلاح پیچ، ۲۰۰ اصلاح دوربرگردان، ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر شیب و شیروانی، ۱۱۵ مورد ترانشه‌برداری، ۱۹۲ هزار مورد درزگیری راه‌ها، ۶۳ کیلومتر ماسه آسفالت و  ۷ مورد اصلاح زیرگذر و تعمیر پل انجام شده است.

وی احداث زیرگذر در سه راهی سرخ‌آباد را موجب نداشتن تصادف منجر به فوت دانست و گفت: زیرگذر موسی‌آباد در اسدآباد و زیرگذر احداثی در کبودراهنگ از دیگر پروژه‌ها به شمار می‌رود.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه از ۱۰۶ نقطه شناسایی شده، ۷۰ نقطه حادثه‌خیز تعریف شد تصریح کرد: با توجه به کمبودهای اعتباری با کمک ماشین‌آلات موجود ۱۷ نقطه از ۷۰ نقطه اصلاح شده، سه نقطه نیز اخیراً انجام شده و 50 نقطه باقی مانده است.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح ۱۰ مورد از نقاط حادثه‌خیز جزو اولویت‌های سازمان است افزود: نقاط حادثه‌دیده در سیل بهار امسال موجب تصادفی در استان نشده است.

پرورشی‌خرم در ادامه با بیان اینکه استان همدان راه روستایی بالای ۵۰ خانوار فاقد آسفالت ندارد گفت: ۲۸۶ مورد تجهیزات راهداری اکنون فعالیت دارند و تاکنون مشکلی در برف‌روبی نداشتیم.

وی اضافه کرد: از زمان بارش صورت گرفته در راه‌های استان، ۱۵ هزار و ۵۰۰ کیلومتر برف‌روبی انجام شد و ۳ هزار تن شن و ماسه و نمک‌پاشی در راه‌ها استفاده شده است.

انتهای پیام/89003/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول