اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

واحدهای احداثی تا پایان امسال تحویل سیل‌زدگان گلستان می‌شود

استاندار گلستان گفت: تا پایان سال جاری روند ساخت واحدهای احداثی در مناطق سیل‌زده گلستان به اتمام می‌رسد.

واحدهای احداثی تا پایان امسال تحویل سیل‌زدگان گلستان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق‌شناس عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: بر اثر وقوع سیل در استان گلستان بیش از 20 هزار واحد مسکونی دچار خسارت شد که از این تعداد 7 هزار و 707 واحد احداثی است.

وی از پی‎‌کنی 92 درصد از واحدهای احداثی در مناطق سیل‌زده استان گلستان خبر داد و افزود: در حال حاضر عملیات اجرای سقف برای 50 درصد واحدهای احداثی انجام شده است.

استاندار گلستان گفت: اگر بازسازی واحدهای احداثی به همین منوال انجام شود تا پایان سال جاری ساخت و ساز واحدهای احداثی در مناطق سیل‌زده گلستان به اتمام می‌رسد.

* تنها در شهرستان آق‌قلا چهار چادر وجود دارد

حق‌شناس متذکر شد: تنها در شهرستان آق‌قلا چهار چادر وجود دارد و همانطور که قبلاً وعده دادیم تا پایان آذرماه این چادرها جمع می‌شود و هیچ خانواده سیل‌زده در گلستان در چادر زندگی نخواهد کرد.

وی از ممنوعیت خروج مصالح ساختمانی به خارج از استان گلستان خبر داد و اذعان کرد: برای ساخت واحدهای مسکونی در مناطق سیل‎زده گلستان نیاز به مصالح وجود دارد و با ممنوعیت خروج مصالح این مهم بهبود یافته است.
وقوع سیل در آغازین روزهای سال جاری خسارات فراوانی را به بخش‌های مختلف استان گلستان وارد کرد که بخشی از خسارت‌ها به واحدهای مسکونی بود.
انتهای پیام/83018/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول