اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

۴۰۰ اثر به جشنواره شجره طیبه بسیج ارسال شده است

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: ۴۰۰ اثر از سوی علاقه‌مندان به جشنواره شجره طیبه بسیج ارسال شده است.

۴۰۰ اثر به جشنواره شجره طیبه بسیج ارسال شده است

مسعود رمرودی امروزز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره شجره طیبه بسیج در استان زنجان اظهار کرد: این جشنواره به مناسبت چهل سالگی تاسیس بسیج برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به رویکرد فرهنگی و هنری جشنواره شجره طیبه بسیج عنوان کرد: بخش‌های این جشنواره شامل دفاع مقدس، مذهبی، فرهنگی، جهاد و محرومیت‌زدایی، علمی، دفاعی و بیداری اسلامی است.

وی بسیج و ولایت‌مداری، بسیج و تمدن نوین اسلامی را از محورهای جشنواره شجره طیبه عنوان کرد و افزود: بسیج و پیشبرد گام دوم انقلاب نیز از محورهای این جشنواره است.

رمرودی خاطر نشان کرد: بسیج و اقتصاد مقاومتی، بسیج و استکبار ستیزی، بسیج و معنویت و اخلاق و بسیج و بیداری اسلامی، بسیج و تربیت جوان مومن انقلابی از دیگر محورهای این جشنواره است.

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه فراخوان شرکت در این جشنواره از مرداد‌ماه سال‌جاری صادر شده بود، گفت: شرکت عموم در این جشنواره آزاد بوده و استقبال خوبی از این جشنواره صورت گرفته است.

برگزاری جشنواره در ۳ بخش

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه جشنواره شجره طلیبه در بخش‌ هنرهای تجسمی شامل فیلم کوتاه و نمآهنگ، پوستر، اینفوگرافیک، عکس و خوشنویسی، موشن گراف و اپلیکیشن خواهد بود، افزود: بخش ادبیات نمایشی این جشنواره نیز شامل فیلم‌نامه، تئاتر مسجدی و نمایشنامه است.

وی افزود: بخش ویژه جشنواره نیز شامل برنامه‌‌های ابتکاری، جذاب و نو خواهد بود.

رمرودی فرصت پایانی این جشنواره را 20 آبان‌ماه سال‌جاری اعلام کرد و گفت: 400 اثر از سوی علاقه‌مندان به این جشنواره ارسال شده است.

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره ۲۵ آذر‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، ادامه داد: در این مراسم از برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره تجلیل و از برخی آثار این جشنواره در مراسم رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول