اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برخی مشکلات به دشمن ربطی ندارد و به خودمان برمی گردد

مسوول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی کشور گفت:برخی مشکلات وجود دارد که ناشی از خودمان است و به دشمن ربطی ندارد و فقط آنها از این مشکلات سوءاستفاده می‌کنند.

برخی مشکلات به دشمن ربطی ندارد و به خودمان برمی گردد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین ثقفی ظهر امروز در همایش تبیین معارف انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: پرچم مکتب انقلاب اسلامی بالاست و کانون‌هایی نیز وجود دارند که به صورت جدی به این مسئله توجه دارند.

مسوول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی کشور افزود: انقلاب اسلامی برای انسان‌های منصف، انقلاب پرافتخاری است. 

وی با اشاره به اینکه رهبری در بیانیه گام دوم از چهار عظمت نام می‌برند،گفت: عظمت انقلاب، دستاورد، افق و دورنمایی اهداف و جوانان انقلاب اسلامی جزو چهار عظمت بودند. 

ثقفی با تاکید بر اینکه مشکلاتی نیز وجود دارد که بعد از ۴۰ سال رهبری می‌فرمایندهنور نتوانستیم شاخصه‌های کامل دولت اسلامی پیاده کنیم، افزود: در بیانیه گام دوم که سراسر امید است این جمله وجود دارد. 

مسوول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی کشور خاطرنشان کرد: برخی مشکلات وجود دارد که ناشی از خودمان است و به دشمن ربطی ندارد و فقط آنها از این مشکلات سوءاستفاده می‌کنند. 

وی ابراز کرد: متاسفانه حرف‌هایی از قبیل انقلاب به بن‌بست رسیده است، رسیدن به تمدن اسلامی یک رویاست، انقلاب دچار انفعال شده و برنامه‌ای برای آینده ندارد از سوی برخی دشمنات و برخی انقلابی‌ها هم شنیده می‌شود. 

مسوول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: اساسا مبارزه ما عقیدتی و مکتبی است و ما مجهز به یک مکتب هستیم.

ثقفی خاطرنشان کرد: ما نیازمند رجوع به مکتب هستیم و این امر جغرافیا و مرز نمی‌شناسد، جنگ ما جنگ پابرهنگی علیه مرفهان بی‌درد بود. 

مسوول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی کشور اضافه کرد: هر جا حاکمین مرفهان بی‌‌درد بودند این جنگ ادامه دارد و مرز و جغرافیا نمی‌شناسد زیرا هر جا پول و زور و خوشگذرانی وجود دارداین جنگ ادامه دارد. 

وی به ۱۲ آذر سال ۱۳۷۹ اشاره کرد و گفت: سخنرانی رهبری در این تاریخ یک مبداء و نقطه مغفول انقلاب اسلامی است زیرا از ۲۹ سال پیش و از اوایل رهبری معظم‌له بر این مسئله تاکید داشته و بعد از ۹ سال تفصیل دادند. 

ثقفی یادآور شد: ما همه انقلابیون، نخبگان و دلسوزان را دعوت می‌کنیم تا برای حل مشکلات و اهداف به تاخیر افتاده یاری کنند. 

وی متذکر شد: ۱۰ جلد کتاب با شرح بیانات خود حضرت آقا تدوین شده است. 

مسوول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی کشور گفت: محتوای این کتاب‌ها همانند سلول‌های بنیادی است و برای همه لازم است. 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول