اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

وزیر اقتصاد مبارزه با فساد را از زیرمجموعه خود آغاز کند

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: وزیر اقتصاد مبارزه با فساد را از زیرمجموعه خود به ویژه در زمینه صدور مجوزهای کسب و کار آغاز کند.

وزیر اقتصاد مبارزه با فساد را از زیرمجموعه خود آغاز کند

محمدرضا قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بسیج دانشجویی به عنوان عامل محرک در جامعه است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه اگر بسیج خواب بماند جامعه نیز پویایی خود را از دست می‌دهد، تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی باید به موقع عمل کنند.

وی با اشاره به سخن وزیر اقتصاد در مورد طرح سوت‌‍زنی برای مقابله با فساد بیان کرد: وی در سخنان اخیر خود خطاب به مردم گفت، وارد کار شوید و مفاسد را به دولت معرفی کنند.

قربانی با بیان اینکه یکی از مراکز فسادخیز اجرای قانون در زمینه صدور مجوزهای اقتصادی است که خود وزیر نیز مجری آن است، ادامه داد: در سال‌های گذشته مشکلاتی مطرح شد تا سنگ‌اندازی متعددی که بر سر راه کارآفرینی انجام می‌شود، توسط وزیر اقتصاد برداشته شود، اما با گذشت چند سال این اتفاق نیفتاده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه اگر وزیر اقتصاد دنبال رفع مشکلات اقتصادی است از زیر مجموعه خود آغاز کند، تصریح کرد: وزیر اقتصاد به عنوان مجری حوزه صدور مجوزهای کسب‌ و کار گام نخست حل را برداشته و با رفع مشکلات این بخش خلوص نیت خود را نشان دهد.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف در زمینه‌هایی با ورود به موقع خود پویایی لازم  را داشته است، عنوان کرد: این نهاد با صدور نامه، بیانیه، تجمع نسبت به نقش آگاهی‌بخشی و انجام رسالت خود مبادرت کرده است.

قربانی با بیان اینکه بسیج در ماجرای  هفت تپه و هپکو در کنار مردم بود و از حقوق آنها دفاع کرد، بیان کرد: در حالی که در موضوعات مختلف برخی به دنبال گرفتن ماهی از آب گل‌آلود بودند اما بسیج دانشجویی با حضور در صحنه نقش خود را ایفا کرده است.

انتهای پیام/73009/ ق20/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول