اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انصراف یکی از داوطلبان انتخابات مجلس درحوزه انتخابیه بناب

فرماندار بناب گفت: یکی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه با حضور در فرمانداری انصراف خود را اعلام کرد.

انصراف یکی از داوطلبان انتخابات مجلس درحوزه انتخابیه بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، امین رفیعی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با انصراف این دواطلب شمار داوطلبان باقی مانده برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان به 13 نفر کاهش یافت.

فرماندار بناب تصریح کرد: انتشار هرگونه خبری دال بر انصراف احتمالی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی فاقد هرگونه ارزشی بوده و این اخبار تنها در صورتی مورد تأیید است که نامه کتبی خود نامزد مبنی بر انصراف توسط ستاد انتخابات این شهرستان دریافت شود.

به گفته رفیعی، تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در این شهرستان فراهم شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

حوزه انتخابیه بناب با قریب به 140 هزار نفر جمعیت یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد.

همچنین تا پایان مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 14 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان بناب ثبت نام کرده بودند.

انتهای پیام/60004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول