اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تولیدکنندگان در پیچ و خم بروکراسی برای دریافت مجوز

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: با اجرای پنجره واحد بروکراسی اداری کاهش پیدا کرده و مجوزها برای تولیدکنندگان به راحتی و با سرعت صادر می‌شود.

تولیدکنندگان در  پیچ و خم بروکراسی برای دریافت مجوز

محمدحسین فرهنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: فضای کسب و کار کشور در شرایط خوبی نیست و به تبع آن استان آذربایجان‌شرقی از آن پیروی کرده و شرایط مناسبی در این خصوص ندارد.

وی تصریح کرد: مشکلات واحدهای تولیدی و آنچه بانک‌ها برای آنها ایجاد کرده اند همچنین مسائلی که خود مجموعه‌های مرتبط با بازار دارند اعم از واردات و صادرات  شرایط خوبی ندارند و هیمن باعث شده تا بر فضای کسب و کار تاثیر منفی بگذارند.

فرهنگی اضافه کرد: بخشی از مشکلات هم به رکود اقتصادی در کشور بر می‌گردد که بر فضاهای کسب و کار در کشور سایه انداخته و استان ما نیز از آن بی بهره‌ نمانده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در خصوص راهکار رهایی از مشکلات و اقدام مجلس نیز گفت: فعال شدن دولت در فضای کسب و کار و اجرای کامل قوانینی که تا به امروز به درستی و کامل اجرا نشده می‌تواند مشکلات را تسهیل کند چرا که برخی قوانین و مقررات دولت و پیش بینی نوسانات ارز موانعی را ایجاد کرده که فضای کسب و کار و دریافت مجوز برای بنگاه‌ها را با مشکل مواجه کرده که باید اصلاح شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به ضرورت اجرای پنجره واحد، گفت: با وجود اینکه نبود پنجره واحد موانع بسیاری برای تولیدکنندگان ایجاد می‌کند اما در حال حاضر به صورت ناقص در کشور اجرایی می‌شود، البته دولت معتقد است یکی از دلایل اصلی اجرایی نشدن پنجره واحد عدم همکاری دستگاه‌های مختلف است.

انتهای پیام/60001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول