اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انتقاد رئیس شورای شهر چارک از کم‌کاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

رئیس شورای اسلامی بندرچارک از  دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به علت نبود درمانگاه شبانه‌روزی در این بندر انتقاد کرد.

انتقاد رئیس شورای شهر چارک از کم‌کاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

مبارک زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه، با انتقاد از کمبود امکانات و وضعیت نامطلوب خدمات درمانی درمانگاه بندر چارک مرکز بخش شیبکوه که قریب به شصت‌سال از فعالیت آن می‌گذرد، اظهار کرد: علی‌رغم کارهایی که در دوره‌های گذشته در این درمانگاه انجام شده ولی امکانات بهداشتی درمانی موجود جوابگوی نیازهای مردم این بخش نیست.

وی افزود: اکنون با توجه به جمعیت شهر، بخش و مضاعف بر آن جمعیت کارگری غیر بومی و شناور و همچنین تردد سالانه بیش از نیم‌میلیون نفر مسافر از بندرچارک به جزیره کیش، و نیازهای منطقه درخواست ارتقاء این درمانگاه  را داریم.

رئیس شورای اسلامی بندرچارک اضافه کرد: وسایل و امکانات موجود در مرکز بهداشتی بندرچارک جوابگوی خواسته‌ها و مراجعات مردم این منطقه نیست و مردم در اکثر اوقات به مرکز شهرستان با ۹۰ کیلومتر فاصله ارجاع داده می‌شوند.

مبارک با یاد آوری تکریم ارباب‌رجوع، بیان نمود: اکثر افرادی که به درمانگاه مراجعه می‌کنند بیمار یا همراه آنها هستند و انتظار دارند به‌محض ورود به درمانگاه پزشک بر بالین بیمارشان حاضر شود نه نیم ساعت یا یک ساعت تاخیر حاضر شوند و پزشکان نیز شایسته است با سعه صدر بیشتری با بیماران و همراهان آنها برخورد نمایند.

این عضو شورای شهر با گلایه از نبود پزشک متخصص در بندرچارک، گفت: اکثر پزشکانی که در این مرکز فعال هستند در حال گذراندن طرح خود هستند و مردم جهت  مراجعه به پزشک متخصص  مجبورند با صرف هزینه‌های گزاف به مرکز استان یا استان‌های همجوار عزیمت کنند لذا اگر یکروز در هفته یا ماه پزشکان متخصص به بندر چارک اعزام شود کمک بزرگی به مردم فقیر و کم‌درآمد خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شوراهای این بندر از دوره اول تاکنون پیگیر شبانه‌روزی شدن درمانگاه بندرچارک تحت عنوان درمان بستر بودند، و در این رابطه مکاتبات فراوان با مسؤولان مربوطه در سطح شهرستان و استان و ملی نیز صورت گرفته، اما متاسفانه هیچ‌گونه اقدام مثبت تا کنون انجام نشده است.

رئیس شورای اسلامی بندرچارک در پایان گفت: انتظار داریم مسؤولان مربوطه با توجه به همیاری مردم و خیرین گرانقدر با عزمی جدی و راسخ، این مطالبه بحق مردم را محقق نمایند.

انتهای پیام/88028

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول