اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آقای شهردار کجای تبریز نشان از شهر اسلامی دارد؟

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: آقای شهردار ما مهدی باکری می‌خواهیم؛ آقای شهردار! کجای این شهر نشان از شهر اسلامی دارد؟

آقای شهردار کجای تبریز نشان از شهر اسلامی دارد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین کاظمی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی، سیاسی جمعه و در جمع باشکوه نمازگزاران مصلای اعظم امام خمینی (ره) با اشاره بر سخنان شهید بهشتی در رابطه با دانشجو اظهار داشت: دانشجو مؤذن جامعه است و اگر خواب بماند، نماز امت قضا می‌شود.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: در این بیانیه نقشه راه کلان کشور ترسیم شده است که در برخی به آن توجه شده و در برخی توجهی نشده است که امیدواریم برخی دستگاه‌ها بیش از پیش به آن توجه کنند. 

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز با بیان اینکه امید در بیانیه گام دوم توسط رهبری بیان می‌شود، تصریح کرد: آیا عامل اصلی امید در تغییر قیمت بنزین و کالای اساسی است یا به قول دولت تدبیر و امید، شادی کاذب امیدآفرینی باید کرد که آخر و عاقبتش بالا رفتن آسیب‌های اجتماعی همانند برخی کشورهای دیگر است. 

وی با تاکید بر اینکه رهبری به پشتوانه انقلاب همیشه اشاره دارند، یادآور شد: وقتی به اصل و پشتوانه حرکت نگاه می‌شود، می‌توان دید که انقلاب در پی آن بود که حکومتی را ایجاد کند تا انسان را به هدف والای خود برساند. 

کاظمی ادامه داد: رهبر انقلاب همیشه تاکید دارند که تلاش و خون شهدا ما را به اینجا می‌رساند که بعد از سال ۱۳۵۷ به حکومتی بر پایه فطرت می‌رسیم. 

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز با بیان اینکه وقتی رهبری از انقلاب صحبت می‌کنند، همه تائید می‌کنند زیرا ایشان فرآیندی برای انقلاب چیده و آن را در پنج بخش تعیین می‌کنند، افزود: از بین رفتن حکومت زور و جور، ایجاد کارخانه انسان‌سازی‌، تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی جزو این مراحل است که ما هنوز در تشکیل دولت اسلامی مانده‌ایم. 

وی توضیح داد: ما استانداری می‌خواهیم که شهید ناصر کاظمی باشد و مردم به دنبال آن باشد. 

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز افزود: آقای شهردار ما مهدی باکری می‌خواهیم؛ آقای شهردار کجای این شهر، نشان از شهر اسلامی است؟

انتهای پیام/۶۰۰۳۰/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول