اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مسؤولان به مسکن مهر شهر چمران رسیدگی کنند

امام جمعه شهر چمران گفت: تقاضا داریم به مشکل مسکن مهر شهر چمران رسیدگی شود زیرا عده زیادی با فروختن سرمایه‌های زندگی خود به مسکن مهر امید بستند اما هنوز به حق خود نرسیده‌اند.

مسؤولان به مسکن مهر شهر چمران رسیدگی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با اشاره به آغاز روند بررسی تأیید صلاحیت داوطلبان کاندیدای نمایندگی مجلس یازدهم، اظهار کرد: شورای نگهبان و هیئت اجرائی در تائید صلاحیت داوطلبان با هیچ احدالناسی تعارف نکنند.

وی افزود: این عزیزان باید بدانند که در محضر خداوند متعال و در مقابل امام و شهدا مسئول هستند و باید مواظب باشند کسانی که صلاحیت وکالت این ملت انقلابی را ندارند، نباید تائید شوند. عدم تائید برای نمایندگی به معنای نداشتن صلاحیت کلی نیست بلکه ممکن است فقط برای این امر دارای شرایط لازم نبوده و چه بسا در مناصب دیگر قادر به مدیریت‌های کلان باشند.

خطیب جمعه شهر چمران در ادامه با اشاره به مسأله مالکیت زمین‌های این شهر، عنوان کرد: متأسفانه شاهد تضییع حقوق عامه هستیم، از دستگاه قضایی بندر ماهشهر خواهانیم که در مسئله حقوق عامه در این شهرستان و به ویژه شهر چمران ورود کنند، این امر هم مطالبه مردم و هم مطالبه ریاست انقلابی و شجاع قوه قضائیه است.

عبادی همچنین به مشکلات مسکن مهر شهر چمران اشاره کرد و گفت: از مسؤولان بنیاد مسکن و شورای مسکن شهرستان تقاضا داریم به مشکل مسکن مهر شهر چمران رسیدگی کنند، عده  زیادی با فروختن سرمایه‌های زندگی خود به مسکن مهر امید بستند اما هنوز به حق خود نرسیده‌اند.

انتهای پیام/72067/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول