اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نیروهای بسیج و سپاه با جانفشانی توانستند امنیت را به ماهشهر بازگردانند

نماینده ماهشهر در مجلس با اشاره به اغتشاشات اخیر در این شهرستان گفت: نیروهای بسیج و سپاه پاسداران مستقر در منطقه با جانفشانی و ایثار ویژه توانستند امنیت را به ماهشهر بازگردانند.

نیروهای بسیج و سپاه با جانفشانی توانستند امنیت را به ماهشهر بازگردانند

علی گلمرادی نماینده ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره اغتشاشات اخیر در این شهرستان گفت: وضعیت حوزه انتخابیه ماهشهر و بندر امام خمینی که از شهرک‌های متعددی تشکیل شده، بسیار خاص است؛ چرا که این شهرک‌ها به دلیل وجود پالایشگاه‌، پتروشیمی و مباحث تجاری اکثرا بومی‌نشین نیستند.

گلمرادی افزود: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌در شهرک چمران و آیت‌الله طالقانی که کانون اغتشاشات بود، چون امکانات خدماتی نظیر بانک و مراکز عمومی در مضیقه بودند، تمامی آنها از بین رفته است و عملا محرومیت گذشته بعد از گرانی بنزین همچنان وجود دارد.

وی گفت: نیروهای بسیج و سپاه پاسداران مستقر در منطقه با جانفشانی و ایثار ویژه توانستند امنیت به این منطقه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بازگردانند و عملا زن، بچه و خانواده‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از زیر بار آتش اغتشاش‌گران که برخی از آنها تیربار در دست داشتند، خارج کنند؛ در برخی موارد درگیری‌ها بین نیروهای نظامی و امنیتی با اشرار و اغتشاش‌گران به صورت تن به تن بود.

نماینده ماهشهر در مجلس تصریح کرد: خسارات معنوی در اغتشاشات اخیر که توسط اشرار به ماهشهر تحمیل شد، بسیار بیشتر از خسارت‌های مادی است، زیرا امکاناتی در این منطقه وجود ندارد که بخواهد از بین برود.

وی افزود: با توجه به زیرساخت‌های اقتصادی احداث‌شده در ماهشهر، دشمنان همواره به دلیل آسیب‌های اجتماعی و فقری که در آن مناطق وجود دارد، به دنبال سوءاستفاده از وضعیت آنجا هستند.

نماینده ماهشهر در مجلس تصریح کرد: در بحران اخیر بنزینی در کشور، اغتشاشات صورت‌گرفته در ماهشهر در قیاس سایر نقاط ایران بسیار زیاد بوده و متاسفانه سوءاستفاده‌ها در آن شهرستان‌ها بسیار زیاد بود.

گلمرادی خاطرنشان کرد: به دلیل بداخلاقی‌هایی که دولت‌های مختلف در ماهشهر انجام داده‌اند، بستر برای بروز اعتراض و اغتشاش بسیار زیاد است، زیرا نابرابری، تبعیض، اجحاف و بی‌عدالتی در دولت‌های مختلف در این منطقه صورت گرفته است.

نماینده ماهشهر در مجلس اظهار داشت: متاسفانه اکثر مدیران و مسئولانی که به مراکز صنعتی بندر ماهشهر می‌آیند، نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود بی‌تفاوت هستند که این موضوع به دلیل عدم حضور خانواده‌های آنها در این مناطق بازمی‌گردد که عملا با درد، مشکلات، کمبودها و دغدغه‌های آن مناطق آشنا نیستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول