اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

اسلامی: تمام اتفاقات بدی که شاید در یک فصل رخ دهد، در چند روز تجربه کردیم

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر گفت: تمام اتفاقات بدی که ممکن است برای یک تیم در طول یک فصل رخ دهد در چند روز تجربه کردیم.

اسلامی: تمام اتفاقات بدی که شاید در یک فصل رخ دهد، در چند روز تجربه کردیم

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی شیمیدر مقابل نفت آبادان اظهار داشت: با توجه به اینکه نفت قهرمان فصل قبل بوده در خانه مقابل تماشاگران بازی می‌کرد، می‌دانستیم که چه مسابقه سختی پیش رو داریم. این تیم در هر پست 4-3 بازیکن هم شانه دارد و از لحاظ مهره‌ای چیزی کم ندارد.

وی ادامه داد: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و با توجه به آنالیزی که داشتیم جلو رفتیم. بازی درگیری فیزیکی زیادی داشت و ما چند بازیکن 5 خطایی در پایان مسابقه داشتیم. در مجموع آن چیزی که از بچه‌ها در دفاع خواسته بودیم، انجام دادند و توانستند به پیروزی برسند.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر درمورد جذب دوباره بازیکن خارجی فصل قبل عنوان کرد: نقطه برتری او نسبت به سایر نفرات این است که با تمام وجود در زمین کار می‌کند و در خدمت تیم است به نظرم بیش از هزینه‌ای که برای او شده تلاش می‌کند.

اسلامی در مورد اینکه از باخت‌ها فاصله گرفته‌اید، گفت: ما یک شرایط بحرانی را پشت سر گذاشتیم. تمام اتفاقاتی که می‌توانست در یک فصل برای یک تیم رخ دهد برای ما در طول چند روز افتاد. وحید دلیرزهان مصدوم شد و مهدی کامرانی هم پدرش را از دست داد. از سوی دیگر تیم ما به قم منتقل شد و همه اینها دست به دست هم داد تا وارد بحران شویم، اما سعی کردیم با تمرین بیشتر این فشارها را تحمل و کمتر کنیم. 

وی  درمورد دیدار روز دوشنبه با اکسون در هفته دوازدهم لیگ برتر عنوان کرد: بازی سختی خواهد بود در این فصل نتایج اصلا قابل پیش‌بینی نیستند و به هیچ وجه نمی‌توان تیم برنده را از قبل مشخص کرد به نظر من تا یکی دو هفته پایانی باز هم جایگاه تیم‌ها در جدول مشخص نخواهد شد. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول