اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اعزام 204 دانش‌آموز ابهری به اردوی راهیان نور

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر از اعزام 204 دانش‌آموز ابهری به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: ثبت‌نام از دانش‌آموزان پسر نیز انجام خواهد شد.

اعزام 204 دانش‌آموز ابهری به اردوی راهیان نور

عباس عزیزخانی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اردوی راهیان نور فرصتی برای معرفت‌افزایی بیشتر دانش‌آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به لزوم آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان برای حفظ تمامیت عرضی کشور گفت: این اردو فرصتی برای شناسایی دانش‌آموزان با تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری 204 دانش‌آموز دختر و مربی از شهرستان ابهر به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند، بیان کرد: این دانش‌آموزان در قالب پنج اتوبوس اعزام می‌شوند.

عزیزخانی با بیان اینکه این دانش‌آموزان به منطقه غرب کشور «کرمانشاه» اعزام شدند، عنوان کرد: تنگه مرصاد، موزه شهدا و مزار شهدای گمنام مناطق بازدیدی پیش‌بینی شده برای دانش‌آموزان در این سفر است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی جانبی نیز برای دانش‌آموزان اعزامی به اردوی راهیان نور در طول  سفر در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدا و حضور در برنامه‌های فرهنگی از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

 وی ادامه داد: فرآیند ثبت‌نام از دانش‌آموزان پسر نیز انجام و در اسفند‌ماه این دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول