اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تأمین امکانات و تجهیز ادارات خانمیرزا در اولویت قرار گیرد

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان با بیان اینکه برای تامین امکانات و تجهیز ادارات این شهرستان درخواست مساعدت داریم، گفت: از ادارات کل استان می‌خواهیم افراد باتجربه و بومی خانمیرزا را برای تصدی امور شهرستان انتخاب کنند.

تأمین امکانات و تجهیز ادارات خانمیرزا در اولویت قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ایمان اسماعیلی شامگاه شنبه در نشستی که به‌منظور پیگیری و بررسی مشکلات شوراهای اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: شهرستان تازه تأسیس خانمیرزا از ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی در بخش‌های کشاورزی، خدماتی، گردشگری و صنعتی برخوردار است.

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان ادامه داد: استعدادهای بالقوه و ارزشمند این شهرستان نیاز به توجه و حمایت بیشتر تمامی مسؤولان دارد.

وی با بیان اینکه برای تامین امکانات و تجهیز ادارات شهرستان خانمیرزا درخواست مساعدت داریم، اظهار داشت: از ادارات کل استان می‌خواهیم افراد باتجربه و بومی خانمیرزا را برای تصدی امور شهرستان انتخاب کنند.

اسماعیلی با تأکید بر لزوم استقرار اتاق اصناف ویژه شهرستان، عنوان کرد: خواستار جداسازی سهمیه آرد شهرستان خانمیرزا از لردگان هستیم.

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان با بیان اینکه شهرک صنعتی خانمیرزا از سال 96 تا کنون بلاتکلیف مانده است، افزود: مشکل اساسی در این خصوص عدم همکاری اداره کل منابع طبیعی با طرح مذکور است.

وی مطالبه دیگر مردم این شهرستان را تفکیک سهمیه تسهیلات اشتغالزایی متعلق به این شهرستان از شهرستان لردگان دانست.

انتهای پیام/68020/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول